Wordless Wednesday #2

Wednesday, December 18, 2013



This is what happen each time i try to cook for him.


pecaye atau tidak..
ia buat sy makin semangat nk masak..
Practice makes perfect ('',)

Motivasi diri : I'll be the best chef for him..soon!

awk2..sila doakn sy..plish~ ('',)




xoxo,

post signature

You Might Also Like

17 comments

  1. uwaaaaaa.. Y__Y

    sama2 lah kita belajar memasak awak.. hihihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..geng jgk ke? :P xpe..ade mase lg ni..chaiyok2!! ('',)

      Delete
  2. yeahh that's right!
    rajin2 masak, lama2 nanti pandai la.. hehe

    ReplyDelete
  3. jom belajar masak sama2...ika pun banyak dishes yang tak tahu lagi nak buat....banyak nak kena belajar...tp alhamdulillah so far apa yang ika masak tunang ika suka makan ihiks...

    ReplyDelete
    Replies
    1. untunglah~~~~~~~~~~ huhu..sy klu msak..ade je yg kurang..tp die abiskn jgk.. :P

      Delete
    2. takpe, lama2 nanti mesti expert :)
      semua orang tak sempurna...masak pun camtu juga...ada orang akan cakap kurang itu ini..ada yang ok je haa :)

      Delete
  4. Replies
    1. kn?? tau xpe..klu x msak sndri..huhu :P

      Delete
  5. alolo..comel cm tu...dtg blog saya..bnyk resepi mudah saya share..nak buat pun senang..nnti seronok memasak :)

    ReplyDelete
  6. Ahahaha sweetnya. Ala kak ayue. Jgn risau!!!
    MESTI BOLEH OKKK!!!!!
    FIGHTING!!!!! :D <3


    U CAN DO IT I JUST KNOW IT OKK <3
    BEST OF LUCK KAK AYUEEEE HEHEHEHE
    SORRY SEMANGAT GILA :D

    MUNGKIN SBB QILA SUKA MAKAN............ HEHEE

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..fighting!!
      akk pun suke mknnnnnnnnn...kite geng! hehe

      Delete
  7. hehe.. Fiza dulu pun sebelum kawen pernah masak kat bakal somi.. serius tak sedap.. tp dia pura2 telan.. dah kawen br dia cerita hal sebenar.. hehe.. tp sekarang dah pandai masak.. hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..pura2 tu yg xthn tu..msti sdap kn msak skg? bestnyeeee

      Delete

Youtube Channel

Blog Archive