Wordless Wednesday : Awak Tak Pandai Masak?

Wednesday, February 05, 2014




"Orang perempuan tak pandai masak tak apa, janji rajin masak! "


Practice makes perfect~
Setuju?
Even though sy xpandai sekarang..if rajin masak..
one day jadi pandai kn?

-Motivasi Diri-


xoxo,

post signature

You Might Also Like

14 comments

  1. Assalamualaikum... Saya setuju... Jika rajin masak dan mencuba, lama2 pndai...

    ReplyDelete
  2. agreed. ala.. kak ayue masak nanti mesti sedap punye.. sehingga menjilat jarilah kate orang.. hee.. :DD

    ReplyDelete
  3. kalau pandai tapi malas pun tak de guna...

    ReplyDelete
  4. Setuju tu ayue.Jgn risau if xpandai masak.Pas kawin nt automatic kita akn sndri pandai.mcm tasha sendiri ;)

    ReplyDelete
  5. Awh.
    Ayat UAI mmg selalu perfect kan haih.
    Thanks share ni kak ayu.
    U made my day ehehehe

    ReplyDelete
  6. Tengok gambar ni, buat rasa gembira sikit. Saya pun kurang reti bab masak2 ni juga :)

    ReplyDelete
  7. dun worry dear.
    akak dulu pun x reti masak, tp bila dah kawin dan duduk rumah sendiri...kenyang jugak perut hubby akak.try n error dear..lama2 pandai la

    ReplyDelete
  8. betul tuuuuu..kena selalu masak..sedap ke x tu belakang cerita yg penting merajinkan diri untuk memasak kan :)

    ReplyDelete
  9. Practice makes perfect, right cik Ayue?

    ReplyDelete
  10. Saya pun tak pandai masak. Tapi rajin gak la cuba-cuba nak masak sebab kalau tak buat, bila nak pandai

    ReplyDelete
  11. Assalamualaikum Ayue....akak pun frist time bergelar wife sesorg...tak reti sangat nak masak...tapi lama kelamaan jadi pandai pulak...hehe...yang paling pentig rajinkan diri untuk memasak...

    ReplyDelete

Youtube Channel

Instagram

Facebook Page