Bff Wedding : Fieza ❤ Sabri

Thursday, March 06, 2014



Haish..org da kawen sebulan baru nk update ye?
hehe..mintak ampun..bz terlampau..

ok..ni bff sy since 2003..fieza..mase tu kami baru masuk teknik melaka tengah..
comot gle mase nih~

hoho..
confirm die bising if tau sy upload nih!

bff masa skola ade 2 je..
sorang baru je dpt baby..sorang lg da kawen..
tinggal la sy sorang yg xreti2 lg nk kawen!
oit2..60 days to go cik ayue~
sila sedar diri..hehe


Jom tgk pengantin?


yeay! xsaba nk dok kat pelamin jgk~

 me..my adek..and my mum ('',)
ssh btol nk amek gmbr si sabri ni..mate ke mane ntah..geram btol tgk gmbr2 die..huhu

tgk la tu..huhu..rase nk suh fieza kapit tgn sabri tu..dok peace dari td..
tp ape pun..my bff sgt cantek on her wedding day!!
hepi for u dear ('',)

Last, 

Ber-selfie with my special bro ('',)


Untuk Fieza & Sabri,

Selamat pengantin baru~~ 
xde ucapan terbaek selain dari doa ntuk korang... 

"Ya Allah, berkatilah perkahwinan sahabatku ini, limpahkanlah baraqah dan rahmat kepada kedua mempelai ini, Hafizah & Sabri. Kurniakanlah mereka zuriat yang soleh dan solehah. Kekalkanlah jodoh mereka di dunia dan di akhirat dan sempurnakanlah agama mereka dengan berkat ikatan ini." 

Ameenn :)


xoxo,


post signature

You Might Also Like

2 comments

  1. Selamat pengantin baru bff Ayue. :D

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum dan salam singgah petang dik...selamat pengantin baru untuk sahabat adik...tak sabar pulak nak tengok adik yang duduk kat pelamin...semoga dipermudahkan segalanya yer dik..

    ReplyDelete

Youtube Channel

Blog List

Blog Archive