Sewa DIY Pelamin Dari Cik Ayue

Thursday, March 06, 2014



Salam dear readers ('',)

ni antare koleksi diy pelamin yg b2b sewa dari sy~~
ade yg sewa full set..ade yg sewa item je..tp kebanyakkannye item~~
Since konsep sy Pick & DIY..sy xdpt nk snap sendiri hasil pelamin yg b2b DIY tu.
so far xramai yg bg sy share kat sini..and ade yg blom bg gambar..
tp xpe..sy akan update dari masa ke masa.. ('',)
untuk yg da sewa...tqqqqq so much!!

Full Set ('',)

Item (Bunga, Spotlight, Karpet, Bantal)

ni pulak bunga crepe paper..b2b request.. ('',)


skang sy tgh tunggu gmbr2 dari b2b..
doakan bisnes kecik2 sy ni maju dengan jaya nye ok?

amennnn ('',)

Bole refer sini if nk sewa pelamin ngan sy ye~



xoxo,

post signature

You Might Also Like

11 comments

  1. wah... cantik2 semua. untuk yg nak sewa 10 tahun akan datang boleh tak? :DD

    ReplyDelete
  2. ayue, gmbr 2nd tu xsilap bantal ottoman sewa dkt fadh..hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..yeke fadh? mmg pusing2 kot tu jgk kan melaka tu? :P

      Delete
  3. semoga berjaya ... insha Allah , akan dapat byk tempahan nanti ...

    ReplyDelete
  4. semoga terus sukses ayu..mula dgn kecil2 dulu.. insyaAllah dengan berkat usaha boleh jadi makin maju

    ReplyDelete
  5. Ayue cantiknya.Nak tempah utk cukur jambul pearlisha boleh x???? boleh email tasha x natashang89@yahoo.com

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum dan salam singgah Jumaat Ayue...semua pun cantik2...semoga terus berjaya yer Ayue..

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum, kalau saya nak sewa untuk majlis nikah bulan 8 nanti masih ada kekosongan ke?? boleh x emailkan saya quotation hanisahazimah@gmail.com.

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum..kalau saya nak sewa mini pelamin untuk nikah bulan 8 nie ada kekosongan lagi ke?? tolong emailkan quotation dekat hanisahazimah@gmail.com ya..:)

    ReplyDelete
  9. Mini pelamin tuk tunang ada buat kat melaka? average price?

    ReplyDelete

Youtube Channel

Instagram

Facebook Page