L'Oreal Paris Beauty Countdown CONTEST

Thursday, December 04, 2014

Salam awak~

Okey, macam da lambat sikit nak bagitau..tapi rezeki orang kita tak nampak..jadi jangan menyerah hingga ke saat-saat akhir ye?! hehe.


L'Oreal Paris ada buat contest. Serious senang gila, tapi hadiah die perghhhhh!


"L'Oreal Paris is having a contest now over at www.lorealbeautycountdown.com.my for shopaholics out there starting from now until 31st December, 2014. Get ready to shop your way to a grand prize of a car worth more than RM100,000 or win daily and weekly prizes. Christmas is around the corner so this is the best time and reason to shop for your girlfriends!."

Haa..nampak tak? Nampak tak?? Grand prize die sebijik kete baq hang! Sapa nak bagi oiiii..huhu..bukan tu je, ada lagi hadiah lain..


Grand Prize

Kereta bernilai lebih dari 100K!!



Hadiah Mingguan


Hadiah misteri setiap minggu selama 10 minggu!!


tak cukup dengan tu,



Hadiah Harian pun ada


3 X L'Oreal Paris Hampers bernilai lebih RM100


Ohsem gila kan?

Cara-cara dia senang je..

  1. Belanja sekurang-kurangnya RM20 dengan membeli produk L'Oreal Paris
  2. Upload gambar resit awak
  3. Jawab soalan yang dinyatakan dalam website L'Oreal Paris
  4. Lagi banyak awak belanja, lagi tinggi peluang untuk menang!


Haishhhhh..senang sangat nih!
Please jangan lepaskan peluang ni okey?

Untuk info lanjut, boleh layari website :

#beautycountdown

Tarikh tutup :

1 Nov 2014 - 31 Dec 2014




xoxo,

post signature

You Might Also Like

4 comments

  1. bestnyer kalau dpt keta tu kan..hehe..
    iqha singgah sini ;)
    http://mylifemiqhaazmi.blogspot.com/2014/12/cara-nak-buat-duit.html

    ReplyDelete

Youtube Channel

Blog Archive