Contest Yeos Sitkom | Keganasan terhadap Yeogurt

Wednesday, June 10, 2015

Assalamualaikum. Hai korang! Minggu ni kecoh sana sini Sepetang Bersama Blogger 2015 kan? Ayue pun tak sabar nak join SBSB2015 ni buat pertama kalinya. Tahun lepas Ayue tak sempat nak join sebab baru-baru lagi blogging, kurang pengetahuan tentang SBB ni. Hehe. Jadi tahun wajib lah tak lepaskan peluang betul tak.

Tahun ni, pihak Yeos Malaysia  berbesar hati untuk menaja hadiah khas untuk kami yang menyertai #SBBYeos2015 tahun 2015 ni hanya dengan menyertai Contest Sitkom Yeos.


Hadiahnya lumayan okey :

Hadiah Istimewa (Untuk 3 Pemenang)
GoPro Hero 4 Silver
Produk Yeo’s

10 saguhati
Produk Yeo’s bernilai RM50


Maka Ayue pun bertungkus lumus lah menyiapkan video ni hari ni. Enjoy the video and wish me luck okey. Ayue bukan lah seorang yang kelakar, tapi tetap juga nak mencuba nasib :)



Anda yang teringin nak pergi, tapi belum daftar, boleh daftar kat sini. Cepat-cepat, nak tutup dah tu.



xoxo,


post signature

You Might Also Like

5 comments

  1. Hehe. Goodluck kak ayu. Emi pun join jugak. Harap ada rezeki la :)

    ReplyDelete
  2. Semoga berjaya ya Ayueidris..... payah jugak nak buat video ni ye...???

    ReplyDelete
  3. Ainaa singgah jalan² sini sambil nak bagitau
    Exchange Feed Group ada menganjurkan http://www.nikainaa.com/2015/06/giveaway-efg-mega-raya-2015-rm3100.html GIVEAWAY MEGA RAYA Dengan hadiah bernilai RM 3100. harap dapat join giveaway dari EFG dan jangan lupa ajak kawan². ^_^

    ReplyDelete

Youtube Channel

Blog Archive