Plazaar | Online Fashion Shopping Malaysia

22 June 2015

Assalamualaikum. Salam Ramadhan semua. Apa rancangan raya tahun ni? Dah pilih tema baju raya? Kalau anda tak nak sesak-sesak, shoppping awal-awal sebab Ayue pasti bila dah nak dekat raya nanti mesti ramai yang berpusu-pusu shopping raya. Kalau anda nak senang lagi, shopping online lah. Apa lagi, hehe. Zaman sekarang ni kan semuanya canggih. Semua dihujung jari. Klik je dapat. Bagi memudahkan lagi proses membeli belah anda tu, Ayue nak perkenalkan satu laman web yang pelbagai produk dengan harga berpatutan iaitu Plazaar.




Plazaar

Plazaar merupakan satu tempat di mana anda boleh membeli belah aksesori dan fashion dari pelbagai online store. Plazaar ni bukan online store ya, ia hanya mengumpulkan ribuan produk dari pelbagai online store supaya anda dapat cari produk yang anda inginkan hanya dalam satu website.


Plazaar mempunyai universal shopping cart, jadi anda tidak perlu lagi singgah ke online store dan membuat beberapa akaun atau pening dengan cara pembayaran mereka, hanya untuk shopping di sana. Anda hanya perlu membuat akaun di Plazaar, dan wallah! Shopping lah dengan senang hati. Boleh dikira macam one-stop station pula. Bagus kan.

Antara online store yang ada ialah Zawara, desire2shop, Hijabersinc Couture, Baju Borong, Haleema, Elzahraa dan macam-macam lagi. Rambang mata dibuatnya.


Anda boleh search saja guna kategori yang ada, ataupun boleh juga search ikut nama online store yang anda gemari. Contohnya, Zawara.


Selesai saja pilih produk yang anda suka, "Add to cart" dan terus ke proses pembayaran dan pengeposan.


Mudah sangat kan. Kini anda hanya perlu shopping di satu tempat saja. Tak perlu lagi buka banyak-banyak tab di PC atau smartphone anda untuk pilih produk yang anda suka. 

Mudah, cepat, dan banyak pilihan!


Jom singgah di Plazaar, mana lah tahu produk yang anda inginkan ada disana.



Untuk maklumat lanjut, sila layari:
Website : http://plazaar.com/
Facebook : Plazaar Media



xoxo,

post signature

Join the conversation!

  1. berpinar mata ecahh tengok baju lawa lawa kat website tu.huhuhu

    ReplyDelete

© AYUE IDRIS. Design by Eve.