Raysha Perfumes | Tahan lebih lama

Tuesday, June 16, 2015

Assalamualaikum. Ayue faham, perempuan dengan perfumes memang tak dapat dipisahkan. Memang dah jadi satu kemestian untuk sentiasa berasa wangi dan menyegarkan bagi kita kan? Sama lah dengan Ayue. Jadi Ayue sentiasa tercari-cari perfume yang wangi, tahan lama dan yang paling penting, halal untuk menjadi koleksi perfumes Ayue. Baru-baru ni Ayue diperkenalkan dengan Raysha Perfumes, wangian yang diinspirasikan dari jenama terkemuka antarabangsa.


Masa mula-mula Ayue pakai Raysha Perfumes ni, Ayue tak menjangka langsung yang wangian ni boleh tahan begitu lama. Bayangkan, dari pagi Ayue pakai, sampai ke malam pun masih ada lagi baunya. Ada sekali tu, Ayue terspray dalam bilik masa malam, esoknya masih ada lagi bau Raysha Perfumes ni. Hebat ke tak hebat?

Baunya? Bukan nak cakaplah, tapi memang wangi. Selesa saja bila pakai, rasa macam pakai perfume original pula. Kadang-kadang ada juga perfume inspirasi ni bila dipakai lama-lama, baunya jadi macam tengitkan? tapi Raysha Perfumes tidak. Percaya lah.


Oh ya, Raysha Perfumes ni bukan saja untuk wanita ya, untuk lelaki pun ada. Untuk awak yang berkenan sangat dengan wangian Raysha perfume ni, ada juga perfume untuk kereta. Haa, kereta pun nak wangi juga kan? Hehe.

Bau pilihan Ayue dari Raysha Perfumes adalah botol 15ml, Paris Hilton by Paris Hilton berharga RM38. Tapi sekarang Raysha Perfumes sedang buat promosi untuk perfume for Her, dari RM38 jadi RM35 saja. Murahkan?!


Untuk botol 15ml ni, ada 5 bau yang boleh anda pilih, antaranya :
  1. Floral by Gucci
  2. Lady Million by Paco Rabanne
  3. Nina by Nina Ricci
  4. Paris by Paris Hilton
  5. Ralph Lauren Blue by Ralph Lauren

Selain dari botol 15ml, botol 3 in 1 pun ada juga, sesuai sangat untuk dibuat sebagai hadiah untuk orang tersayang. Kalau anda nak tahu, Raysha perfumes ni mempunyai bau yang menyenangkan dan membangkitkan semangat kerana ia mempunyai sentuhan bahan-bahan semulajadi seperti bunga-bungan, buah-buahan dan herbal terpilih. Bagus kan? Boleh hilang stress!

Kenapa Ayue suka Raysha Perfumes? Sebab ini :
  • Halal dan Suci
  • Beraromaterapi
  • Memberi Aura
  • Tanpa lemak haiwan
  • Berkualiti Tinggi
  • Tahan lama (24jam)
  • Tanpa bahan beracun (Methanol)
  • Meningkatkan keyakinan diri
  • Mesra Pengguna
  • Berkesan
  • Harga berpatutan

Mana lagi nak dapat perfume sebaik ini dengan harga yang sangat berpatutan? Boleh jimat banyak tau. Raysha Perfumes ni mempunyai 18 jenis bau untuk wanita dan 13 jenis bau untuk lelaki. Ayue tahu mesti anda dah tak sabar nak tahu lebih lanjut tentang Raysha Perfumes ni kan? Cepat-cepat pergi ke laman web mereka untuk maklumat lanjut ok? Segala harga dan jenis bau ada dilampirkan disana.


Website : http://www.raysha.my/
Instagram : @raysha_official
Hashtag : #rayshaperfumes #perfumemalaysia



Selamat membeli :)



xoxo,

post signature

You Might Also Like

2 comments

  1. Salam kenal ayu comel.... Kita yang whatsapp awak tadi hihiji... Yup perfumes memang x dpt dipisahkan

    ReplyDelete

Youtube Channel

Blog List

Blog Archive