Lancôme | Holiday Makeup Look & Gift Sets

20 November 2015

Assalamualaikum. Siapa yang tak suka musim cuti? Ada macam-macam benda yang boleh buat kita happy bila tiba musim cuti ni tau. Antaranya masa bersama keluarga, makanan, musik, perhiasan Christmas dan bagi Ayue pula. mesti lah makeup! Haha.

Setiap tahun, salah satu jenama yang sentiasa meraikan Christmas dan holiday dengan penuh glam adalah Lancôme. Mereka tak pernah gagal untuk impress kita dengan holiday collection yang sangat WOW! Tahu tak kenapa? Sebab, happy merupakan satu nilai yang penting bagi Lancôme. Jadi sebab tu lah Lancôme sentiasa buat kita teruja dengan Holiday Collection mereka.

Tahun ni, untuk meraikan Lancôme’s 80th Holiday, edisi terhad L'Absolu Palette telah dicipta dengan reka bentuk yang mewah dan bercahaya. Palette itu mempunyai 6 warna pembayang mata untuk membuat flawless smoky eyes, 1 lip base, 2 matte colours to perfect the luscious ombre lips, lengkap dengan dual ended brush untuk bibir profesional dan mata pemakai.


Isn't it lovely? Satu palette ni je boleh buat macam-macam solekan tau. Memang seronok lah kalau dapat ni. Haha. Lagi-lagi bila musim Christmas nak dekat ni, macam-macam event nak pergi, boleh lah gayakan solekan annda dengan L'Absolu Palette ni. Confirm meletops! 




Warnanya sangat cantik. Ada champagne, emas, dan ungu muda warna ungu, sesuai untuk gaya solekan Christmas nanti!

Tapi bukan ni je tau, sempena musim cuti ni, Lancôme ada macam-macam lagi Gift Box yang ada di pasaran. Antaranya favorite Ayue, Lancôme’s Limited Edition Holiday Beauty Box. Dalam box ni ada hot stuff dari Lancôme okey. Untuk die hard fan Lancôme macam Ayue ni, sure lah menggigil bila tengok promosi macam ni. Dah lah ada macam kat dalam box tu, murah pula tu! Fuhh.




Ayue ada buat Holiday makeup look menggunakan beberapa produk yang ada di dalam Holiday Beauty Box ni tau.


Boleh tengok entry Ayue yang ni untuk video tutorial :









Tadaaa~~




Macam mana, gorgeous tak? Haha. Love the finish of foundation, mascara and Lip Lover. Ayue memang suka simple makeup look, sebab tu Ayue prefer makeup macam ni untuk holiday nanti. Anda pula macam mana? Taknak cuba ke? 

Oh ya, Christmas dah dekat ni. Dah ada hadiah untuk orang tersayang tak? Kalau belum, boleh tengok gift set yang ada di Lancôme. Semuanya menarik. Kalau orang tersayang dapat hadiah dari Lancôme ni, sure senyum sampai ke telinga. Bahagia gila. Apa yang lagi penting selain dari buat yang tersayang bahagia kan?








Happiness is a Gift.

Jom dapatkan happiness anda sekarang. All sets are available by 1st November 2015 at ALL Lancôme counters nationwide.


Untuk maklumat lanjut, boleh layari :



xoxo,

post signature

Join the conversation!

© AYUE IDRIS. Design by Eve.