DARAYU BY YUYU ZULAIKHA | Bantu Masalah Dalaman Wanita

Wednesday, December 16, 2015

 Assalamualaikum. Sebenarnya, kalau diikutkan, Ayue tak tau nak menulis macam mana. Tapi disebabkan produk yang Ayue nak cerita ni memang best, Ayue gigihkan juga menaip ni. Manalah tau boleh bantu wanita kat luar sana yang ada masalah dalaman wanita, tapi malu nak bertanya?

Untuk wanita yang mementingkan kecantikan yang bukan saja dari segi luaran, malah dalaman juga, Ayue nak perkenalkan satu produk yang awesome gila iaitu Darayu. Ayue bukan saja-saja nak cakap awesome tau, tapi memang terbukti pun. Ayue sendiri dah minum 1 kotak habis. Sebab tu Ayue yakin nak bercerita ni.


Selalunya masalah besar wanita adalah bentuk tubuhnya sendiri. Sama ada terlalu kurus, terlalu gemuk atau yang dah mempunyai bentuk badan yang cantik pun masih lagi tidak berpuas hati dengan bentuk tubuh masing-masing.

Itu belum lagi kalau Ayue bercerita tentang wanita yang mengalami masalah kendur sana sini, gelebeh sana sini. Betul tak? Semua ni musuh ketat setiap wanita termasuk lah Ayue. Ada ke wanita yang tak alami masalah macam ni? Haha. Mustahil pula bunyinya. Semua wanita akan alami masalah ni sama ada cepat atau lambat je. Sebelum Ayue cerita lebih detail, meh Ayue cerita apa sebenarnya Darayu ni okey.


Darayu by Yuyu Zulaikha | Siri Khas Untuk Wanita


Darayu merupakan minuman kolagen yang diinspirasikan oleh kecantikan wanita. Darayu mempunyai rumusan gabungan ikan kod, himpunan pemakanan sunnah dan bahan terbaik semulajadi seperti vitamin C, Serapat, Manjakani, Kurma, Delima, Madu, Lemon, Epal dan Acai beri demi memperbaiki kecantikan dalaman juga membantu menyerlahkan kecantikan luaran.





Kelebihan Darayu
  • membaikpulih masalah dalaman wanita
  • menganjalkan kulit
  • membanyakkan susu ibu
  • mencantikkan kulit & rambut
  • mengempiskan buncit
  • mengecutkan rahim ibu bersalin
  • mengetatkan missV
  • menganjalkan & menaikkan 'aset' wanita
  • mengurangkan senggugut teruk
  • mengurangkan keputihan
  • membuang angin dalam badan

*Semuanya dapat diatasi dengan pengambilan Darayu secara konsisten.


Cara Pengambilan

Ambil satu sachet, koyakkan dan minum begitu sahaja.
Minum sebelum tidur.
Dalam tempoh pengambilan Darayu, dinasihatkan untuk minum air masak yang banyak untuk mempercepatkan kesannya.


Ayue yakin, wanita yang mementingkan penjagaan dalaman ni selalunya inginkan tubuh badan yang sihat, muka yang glowing, bak kata orang inner beauty. Hampir semua yang kenal Ayue tau yang Ayue insyaAllah akan kahwin dalam masa terdekat ni. Sebab tu Ayue kena jaga betul-betul. Hehe.


Bagi yang belum berkahwin macam Ayue, dengan pengambilan Darayu, kita dapat mencantikkan kulit bagi lebih gebu, buat rambut lebih sihat, masalah senggugut Ayue pun dah kurang tau. Seronoknya bila datang bulan tak menahan sakit lagi. Rambut Ayue yang banyak gugur ni pun boleh nampak kurangnya. Paling ketara adalah Ayue perasan yang badan Ayue ni cergas semacam, tak lembik longgai macam selalu. Nak buat apa-apa rasa penat je, cepat letih memanjang. Mungkin sebab berat badan dah makin meningkat. Sekarang ni alhamdulillah, urusan harian Ayue makin mudah sebab badan rasa ringan je.


Anda yang dah berkahwin dan mungkin dah berumur pula, mesti suka dengan kelebihan Darayu yang Ayue senaraikan kat atas kan. Mana tak nya, dapat anjalkan kulit yang kendur tu, montokkan tempat-tempat sepatutnya, mengetatkan missV, haish! Macam-macam lah. Makin sayanglah cik abang ya? Hehe.

Untuk ibu penyusu pun boleh tau. Darayu ni boleh juga jadi milkbooster. Bahan-bahan Darayu kan ada Delima, Kurma dan Madu. Tiga-tiga bahan tu merupakan makanan sunnah. Makanan sunnah kan makanan terbaik sebagai milkbooster. Selain tu dapat juga mengecutkan rahim ibu bersalin. MasyaAllah, banyaknya kebaikan Darayu.


Cuma satu je Ayue nak pesan, masa pengambilan Darayu ni, pastikan anda betul-betul minum air yang mencukupi ya. Kalau tak nanti tekak kering dan melambatkan pula proses keberkesanan Darayu ni. Cara pengambilan pun senang je. Rasa dia sedap tau! Ada rasa berry dan citrus dan macam ada rasa gas sikit. Cuba lah :)

Oh ye, Darayu tidak boleh diminum semasa period dan wanita yang sedang mengandung okey?


Anda yang ingin dapatkan Darayu, boleh lihat info dibawah.



Darayu by Yuyu Zulaikha (20sachet)

Harga :
Semenanjung Malaysia - RM95.90
Sabah & Sarawak - RM99.90
(harga tidak termasuk pos)


Yulaeka Wellness
Tel : +603 8051 8044
Hp : Whatsapp ke +60189727527
COD : Puchong, Putrajaya & Cyberjaya


Untuk maklumat lanjut, boleh layari :
Website : www.yulaeka.com
Facebook : Yulaeka Official
Instagram : @yulaekaofficial
Email : yulaekawellness@gmail.com





xoxo,

post signature

You Might Also Like

0 comments

Youtube Channel

Instagram

Facebook Page