Country Club Fitness FTX Launches Its First Fitness Centre in Malaysia

19 February 2016

Assalamualaikum. Hari tu Ayue ada pergi ke majlis pelancaran satu pusat kesihatan baru dibuka di Malaysia iaitu Country Club Fitness FTX . Untuk pengetahuan anda, pusat kesihatan dan kecergasan ini merupakan yang pertama di Malaysia. Aktor terkenal Bollywood, Rana Daggubati telah dibawa khas dari India ke sini untuk sama-sama melancarkan fitness club ini.

The Country Club Fitness FTX Sdn Bhd was launched by guests-of-honour, (from left) Datuk M. Saravanan, Deputy Minister of Youth and Sports, Mr Rana Daggubati, the Bahubali Fame, Mr Y Rajeev Reddy, Chairman and Managing Director of Country Club Group, and Mr Y Varun Reddy, Chief Operating Officer of Country Club Group.

Thumbs up for the launch of the first Country Club Fitness FTX in Malaysia. From left: Mr Rana Daggubati, Mr Y Varun Reddy, Datuk M. Saravanan, and Mr Y Rajeev Reddy

Dengan mempunyai lebih 100 outlet di seluruh dunia, Country Club Fitness FTX ini memasuki pasaran Malaysia dengan pembukaan cawangan pertamanya di Bukit Bintang. Tujuan utama penubuhannya di Malaysia adalah untuk memupuk sikap cintakan kesihatan dan kecergasan dalam kalangan rakyat Malaysia. Dengan menggunakan teknologi dari Australia, ianya adalah untuk memberikan manfaat yang optimal.

Turut hadir pada majlis pelancaran adalah Timbalan Menteri Belia dan Sukan Malaysia, Datuk S.Saravanan.


Datuk M. Saravanan, Mr Rana Daggubati, and Mr Y Varun Reddy were demonstrating the proper workout method during the ceremony.

One of the workout steps demonstrated by Mr Rana Daggubati and Datuk M. Saravanan.

“Saya masih ingat lawatan pertama saya di luar India adalah untuk Malaysia pada usia 20 dan ia adalah cinta pandang pertama. Malaysia dan India mempunyai sejarah dengan berkongsi hubungan perdagangan yang kukuh dan nilai-nilai dan budaya sosio-ekonomi yang sama. Oleh itu, saya dengan berbesar hati dan merasa bahagia untuk kembali ke Malaysia! Country Club, hari ini, mempunyai lebih 475,000 ahli di seluruh India dan seluruh dunia. Kami adalah perintis dalam bidang perkhidmatan khusus termasuk destinasi percutian, clubbing, acara sosial, kesihatan dan kecergasan. Kehadiran kami menjangkau lebih 50 bandar di seluruh India dan lebih 25 destinasi antarabangsa,“ kata Encik Y Rajeev Reddy, Pengerusi dan Pengarah Urusan, Country Club Group.


“Pacesetters di UAE telah diiktiraf dan dianugerahkan hanya kepada 30 Bukan India Pemastautin (NRI) untuk pencapaian mereka, sumbangan, dan kecemerlangan dalam bidang keusahawanan. Kami adalah salah satu daripada 30 penerima. Tetapi keinginan saya adalah sentiasa untuk kembali ke Malaysia. Setiap tahun, Economic Times, akhbar terkemuka di India, akan mengiktiraf dan menganugerahkan Top 50 Usahawan inspirasi India atas kecemerlangan dalam bidang masing-masing dan pada tahun 2015, Country Club adalah satu-satunya syarikat yang diiktiraf dan dianugerahkan dalam bidang perkhidmatan riadah khusus. Pengiktirafan ini industri mencerminkan kecemerlangan yang kita menyerahkan kepada pelanggan-pelanggan kami dan tahap yang tinggi kesedaran jenama Country Club kami. ”

The guests-of-honour were ready for the Q&A session.
The guests-of-honour were having interaction with the media from Malaysia.

“Saya yakin bahawa anda semua akan suka pengalaman di pusat FTX Fitness kami di sini di tengah-tengah bandar. Saya mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan terima kasih kepada Datuk M. Saravanan kerana sudi menghadiri majlis ini dan berharap untuk menjalin hubungan yang lebih kukuh dengan Malaysia dan Kerajaan Malaysia, “tambah Encik Y Rajeev Reddy.

“Country Club Fitness FTX adalah studio latihan berfungsi eksklusif yang pertama di Kuala Lumpur yang menawarkan kaedah kecergasan yang sangat berbeza untuk membakar kalori yang tinggi, mengurangkan lemak dengan cepat, membina stamina dan daya tahan, meningkatkan keseimbangan badan, meningkatkan pergerakan sendi, otot-otot anda, dan untuk bentuk badan seseorang dengan cara yang cekap. Studio yang berfungsi adalah yang pertama seumpamanya dan menggabungkan teknologi dengan HIIT – Hi interval intense training, “kongsi Encik Y Varun Reddy, Ketua Pegawai Operasi Country Club Group.

Mr Y Rajeev Reddy was giving the membership of Country Club to Datuk M. Saravanan.
Rana gembira kerana lebih 200 peminat kecergasan yang datang untuk bertemu dengannya pada 45 minit itu Country Club Fitness ‘HIIT senaman demonstrasi pada majlis pelancaran itu.

Datuk M. Saravanan, Deputy Minister of Youth and Sports, was giving his speech during the Country
Club Fitness FTX Launch.

“Saya gembira kerana berada di Malaysia untuk menyaksikan pelancaran pusat kecergasan ini, dan juga untuk berkongsi demonstrasi senaman saya dengan anda semua. Mengekalkan bentuk badan saya adalah sebahagian daripada tugas saya. Kerana batasan masa saya, saya amat gembira telah menemui 45 minit latihan ini yang boleh memberikan hasil yang besar semasa membuat yang terbaik daripada masa saya di gimnasium, “kata Rana Daggubati.

Untuk maklumat lanjut, boleh layari : www.countryclubindia.net



xoxo

post signature

Join the conversation!

© AYUE IDRIS. Design by Eve.