Pelantikan Presiden Baru Shaklee Malaysia | Helen Lam

04 February 2016

Assalamualaikum.

Baru-baru ini, Shaklee Malaysia telah mengumumkan perlantikan Helen Lam sebagai Presiden Shaklee Malaysia. Beliau menyertai syarikat tersebut sejak Januari 2016


Sebelum ini, Helen telah pun bergiat aktif di dalam bidang industri Jualan Langsung melangkaui 20 tahun menerajui bahagian Pemasaran & Jualan di syarikat multinasional.

“Bukan mudah mencari seorang pengurus eksekutif yang mempunyai latar belakang dan pencapaian di dalam industri ini, dengan minat yang amat mendalam membantu memberi impak positif kepada kehidupan orang lain”, ujar Roger Barnett, CEO kepada Shaklee Corporation.

Tambah beliau lagi, “Kami amat bertuah dengan kehadiranHelen yang mahu menjadi sebahagian daripada keluarga besarShaklee dalam membantu rakyat Malaysia untuk hidup lebih sihat dan mempunyai kehidupan yang lebih baik. Kami amat teruja untuk melihat perubahan besar terhadap perniagaan Shaklee di Malaysia, tambahan pula kehadiran Helen sebagai Presiden, tentunya akan lebih mengeratkan jalinan hubungan perniagaan kita di dalam keluarga besar Shaklee”.

Helen mempunyai pengalaman yang cukup luas sebagai Pengurusan Eksekutif dengan rekod pencapaian cemerlang, berganding erat bersama para pengedar, bagi memacu pertumbuhan yang stabil dalam jangkamasa panjang, di dalam industri jualan langsung. Sepanjang penglibatan beliau, Helen telah berkareer secara meluas di seluruh Asia Tenggara untuk pertumbuhan kedua-dua pasaran bakal dan sedia ada.



Untuk Maklumat Lanjut, boleh layari :


Untuk Pembelian Online juga kini anda boleh dapatkakn produk Shaklee di Lazadahttp://bit.ly/buyOnlineShaklee



xoxo,

post signature

Join the conversation!

© AYUE IDRIS. Design by Eve.