Sweedskin | Beauty Behind Passion Contest

20 March 2016

Assalamualaikum. Setiap wanita di Malaysia ni pasti mempunyai kisahnya yang tersendiri sebelum berjaya di dalam bidang masing-masing. Ayue yakin, masing-masing mesti ada kisah suka duka yang ingin dikongsikan. Tambah-tambah kalau kita mempunyai kisah yang boleh memberi semangat kepada wanita lain untuk berjaya. Betul tak?

Apa kata kalau anda kongsikan kisah kejayaan anda tu bersama Sweedskin? Sebuah jenama penjagaan kulit yang diformulasikan dari Celtonyl dan Snow Algae Powder. Hasil kerjasama bersama Solabia Group of France dan Mibelle Group of Switzerland. Mana lah tahu boleh menang hadiah.




Sweedskin mempunyai 7 produk iaitu :

● Luminous Purifying Cleanser
● Skin Activator Mist
● Daily Defence Cream
● Brightening Serum
● Luminous Moisturizer Serum
● Sebum Reducer Serum
● Age Reversing Serum



Anda boleh ceritakan kisah kejayaan anda kepada Sweedskin tentang minat atau hobi anda. Dari hobi, terus jadi kerjaya. Contohnya anda minat kumpul barangan kosmetik, dari hobi tu anda menjadi seorang make up artis yang berjaya.

Atau, anda boleh saja ceritakan kepada mereka tentang kejayaan anda mengekalkan kecantikan di sebalik kehidupan kita yang sentiasa sibuk ni. Yela, bukan wanita bekerja saja yang sibuk kan? Wanita yang menguruskan rumah tangga juga apa kurangnya. Dengan hormon yang tidak menentu lagi. Huish, Ayue kagum betul dengan wanita yang boleh tampil cantik dalam apa jua keadaan walaupun sibuk dengan aktiviti harian.

Kenapa Ayue tiba-tiba minta anda cerita kisah anda pada Sweedskin pula ni? Haa, untuk pengetahuan anda. Sweedskin sedang mengadakan sebuah kempen #BeautyBehindPassion. Kempen ni bertujuan untuk meraikan keindahan di sebalik kejayaan wanita. Untuk wanita yang berusia dari 18 - 35 tahun tu, jangan lepaskan peluang untuk sertai kempen ni okey. Hadiah best tau!



Caranya mudah saja :

1) Kongsikan gambar dengan caption kisah kejayaan anda di Instagram bersama hashtag #BeautyBehindPassion dari 20 Mac 2016 hingga 17 April 2016. Setiap pencalonan akan dipaparkan di laman web Sweedskin.

2) 200 finalis akan dipilih untuk menyertai Kempen Sweedskin dan akan menerima goody bag (Sweedskin Trial Pack) semasa Majlis Pelancaran Sweedskin.

3) 200 finalis kemudiannya perlu menyahut Cabaran Sweedskin dengan menceritakan pengalaman mereka “unboxing” produk di rumah dan pengalaman menarik mereka menggunakan produk Sweedskin setiap hari selama 4 minggu di Instagram.

4) 5 peserta dengan pengalaman harian yang paling menarik akan dipilih sebagai pemenang dan berpeluang mengiringi duta jenama Sweedskin, Syamim Farid ke empat (4) major roadshow event di seluruh negara.



Setiap 5 pemenang akan mendapat hadiah seperti di bawah :

1) RM2000 cash
2) Produk Sweedskin bernilai RM500





Apa tunggu lagi? Cepat-cepat join!



Untuk maklumat lanjut boleh layari :




xoxo,

Join the conversation!

© AYUE IDRIS. Design by Eve.