Flower Stand Grand Opening dari Bloom2U.com

19 May 2016

Assalamualaikum. Hari tu ada kawan Ayue ni, dia nak buka kedai. Sebenarnya Ayue dah tahu lama dah yang dia nak buka kedai, tapi hari tu boleh pula terlupa. Tiba-tiba dapat message dalam group chat yang dia jemput kami datang ke opening kedai dia. Adoi. Ayue dah lah masa tu outstation, macam mana nak datang. Takkan tak wish  atau buat apa-apa kan? Ayue pun cuba la cari florist dengan harapan nak order bunga untuk sambut pembukaan kedai dia. Last-last jumpa Bloom2U.com!

Website mereka ni boleh tahan juga. Kemas, lancar, dan menarik. Dari homepage, nampak yang mereka ni buat semua daripada untuk rose Valentine, pakej Birthday, flower stand Grand Opening (cun!) sampailah ke hand bouquet Wedding. So excited lah Ayue! Mereka ni bukan sahaja servis flower delivery Kuala Lumpur tau, tapi seluruh negara dan kalau nak buat ke overseas pun boleh. Awesome gila. Sampai oveseas kot!

Yang paling Ayue suka adalah memang ternyata yang mereka ni bukan sekadar Puchong atau Subang Jaya Florist yang buat website ala kadar saja. Ayue nampak sekarang ni memang bersepah website yang macam tu. Macam nak tak nak je buat website. Setakat ada contact details, beberapa gambar sample bunga dan layout pun sangat lah ketinggalan. Macam tak ambil serius nak berniaga. Macam mana customer berminat nak hubungi kalau tanggapan pertama pun endah tak endah kan?

Untuk flower stand Grand Opening, Ayue pilih Palais-Royal, kerana nampak meriah dan exotic. Ni screenshot dari website dia (Ayue kan tak sempat ke kedai dia. hehe).


Harga mereka pun Ayue rasa ok dan berpatutan. Pilihan pun banyak, dan rasanya mereka pun ada menerima tempahan khas kalau ada yang minta. Macam yang Ayue katakan tadi, mereka menawarkan servis penuh, siap tanya kedai jenis apa yang kawan Ayue buka supaya mereka boleh mencadangkan pilihan yang lebih jenis bunga atau tambahan warna pada pesanan. Bagus betul.

Mungkin anda fikir “alah, nak upsell la tu”, Tak tau! Bayangkan mereka tambah bunga filler dan kertas warna lebih Free-of-Charge! Tu yang Ayue puas hati sangat tu dengan layanan mereka.

Bab-bab flower delivery kuala lumpur, nampak gaya boleh pergi jauh kalau Bloom2U ni meneruskan cara mereka sekarang, walau pun sekarang ni memang banyak competition. Dan kalau ada yang nak kahwin tu, Ayue memang syorkan anda untuk tengok website diorang sendiri (Click SINI!). Mana tau kalau nak order hand bouquet wedding kat diorang. Jadi bagi mereka yang mencari KL, PetalingJaya atau Subang Jaya Florist, tak payah susah-susah. Try jer la Bloom2U ni okey?


xoxo,

Join the conversation!

© AYUE IDRIS. Design by Eve.