Gambar dan Video Majlis Pernikahan Nazim Othman dan Bella Dally

10 September 2016

Assalamualaikum. Yang rapat dengan Ayue mesti tahu Ayue memang dari dulu minat Nazim Othman. Bila tengok relationship dia dengan Bella Dally yang cool, romantik dan sweet tu. Lagi lah bertambah suka. Hehe. Ayue memang jarang cerita tentang artis dalam blog, but when it comes to wedding, ini terkecuali sebab Ayue suka simpan moment wedding dalam blog. Lagi-lagi Majlis Pernikahan Nazim Othman dan Bella Dally. Bukan apa, untuk rujukan masa depan.

Seriously pelamin nikah diorang sangat cantik! Putih-putih melati gitu. Nazim Othman dan Bella Dally selamat diijabkabulkan di Hotel Promanade, Kota Kinabalu, Sabah pada 9.53 pagi tadi. Tahniah korang!! Sweet je dua merpati sejoli ni tau.

Oh ya, busana penikahan Bella Dally, serba putih yang sangat cantik ni adalah rekaan pereka fesyen terkenal, Tsyahmi® dengan kerjasama Jakel Textile. Kasut berdiamond tu dari Christy Ng Shoes. Pelamin nikah nazim othman dan bella dally yang letops tu pula dari damaleewedding. Kad kahwin eksklusif pula dari redcard1stop.

So, ni lah dia sedikit sebanyak gambar yang Ayue ambil dari Instagram. Credit to the owners. Gambar bukan milik Ayue sekeping pun ya.

Gambar sekitar Majlis Pernikahan Nazim Othman dan Bella Dally


Pelamin nikah nazim othman dan bella dally yang letops dari damaleewedding.





Wedding dress : tsyahmikl


Kasut dari Christy Ng Shoes

Official photographer : theweddingduo








Kad kahwin eksklusif pula dari redcard1stop




Video akad nikah Nazim Othman dan Bella Dally

Credit : Youtube Harian Metro



Psst, baru tahu nama Nazim Othman dan Bella Dally yang sebenar adalah Nushrul Alif Othman dan Nabilah Ali Dally. Hehe. Selamat pengantin baru korang. Moga bahagia hingga ke jannah.

Nanti Ayue update gambar resepi pula eh.



Credit photo : Instagram GaleriAriani, NazimOthman, orangputihkita, nr_lynaa, amiza_05, sweetpearl24, theweddingduo




xoxo,

post signature

Join the conversation!

© AYUE IDRIS. Design by Eve.