Koleksi Kasut Bata | Cantik dan Mampu Milik

12 June 2017

Assalamualaikum. Lebih kurang 2 minggu je lagi kita nak sambut Hari Raya Aidilfitri 2017. Anda dah beli kasut raya? Kasut raya Ayue tahun ni tak boleh lah nak pakai high heels ke apa. Semuanya kena kasut flat dan selesa. Maklum lah, baby nak masuk 7 bulan dah. Kaki pun macam mula nak membengkak ni.


Dari mula mengandung lagi Ayue memang dah mula pakai kasut flat je. Kena cari kasut yang selesa dan tak sakit bila pakai terutama bila Ayue banyak berjalan. Nak cari kasut yang tapak dia lembut, dan berkualiti pula bukan senang tau. Kebanyakkannya harga boleh tahan mahal, yang murah pula tak tahan lama. Kejap saja dah rosak. Tapi bila Ayue survey dan cuba sendiri kasut dari Bata, terus jatuh cinta dan beli 2 pasang terus. Haa, nampak tak betapa Ayue selesa pakai kasut dari Bata masa mengandung ni?


Di Bata, ada koleksi kasut yang sangat selesa dengan harga yang berpatutan. Ayue suka dengan koleksi comfit. Sesuai sangat untuk ibu mengandung yang selalu sakit kaki macam Ayue ni. Tapi untuk anda yang suka kasut selesa dan bertapak lembut pun boleh je pakai kasut dari Bata ni sebab kasut dari Bata bukan saja terhad untuk kanak-kanak, malah untuk orang dewasa lelaki dan perempuan.



Ayue tau, bila sebut Bata je, mesti dalam kepala anda dah teringat “Kembali ke sekolah bersama Bata” kan? Hehe. Ayue dulu pun sama. Ingat Bata ni hanya jual kasut sekolah je. Tapi rupanya sekarang ni Bata dah ada banyak sangat koleksi kasut yang cantik-cantik untuk kita pakai harian ataupun ke majlis tertentu tau. Koleksi beg yang ada di Bata pun boleh tahan designnya.



Untuk anda yang gemar pakai high heels pun, ada juga koleksi-koleksi menarik yang boleh anda pilih di Bata. Design yang ada pun up to date. Kena dengan style orang zaman sekarang ni pakai. Yang bestnya, bila datang Bata ni, bukan saja golongan muda, kasut untuk warga emas pun ada banyak pilihan. Selalunya Ayue akan bawa mak Ayue ke Bata untuk cari kasut sebab mak Ayue pun suka pakai kasut koleksi Comfit tu.




Tambah-tambah masa hari raya nanti. Confirm kita banyak berjalan kan? Beraya ke sana sini, ke rumah saudara mara. Jadi kasut sangat penting untuk pastikan hari raya kita selesa selain dari baju raya yang cantik. Kalau tak nanti baju raya dah cantik dah, sekali kaki pula melecet. Aduhai, spoil mod raya betul. Sebab tu kasut yang selesa tu sangat penting.

Baru-baru ni Ayue dan suami ada ke Bata untuk cari kasut dan beg raya. Rambang mata betul dengan koleksi yang ada. Ada design baru pula untuk koleksi Comfit. Lagi lah tak keruan jadinya. Tapi bukan tu je tau,kasut style ballerina, high heels, dan sandal pun boleh tahan cantiknya. Lepas tu sekarang ni Bata ada promosi Raya pula. Fuh, memang terbaik lah. Ada banyak koleksi kasut ditawarkan dengan harga istimewa sempena raya ni tau.


Untuk koleksi kasut lelaki dan kanak-kanak pun tak terkecuali. Suami Ayue pun dah grab sepasang. Geram katanya sebab kasut dah la cantik, selesa dan lembut pula tapaknya. Memang berbaloi sangatlah kalau beli. Baik kasut jenis bertutup, casual ataupun sandal. Semuanya boleh tahan smart untuk lelaki pakai.





Ayue pula geram tengok koleksi kasut kanak-kanak di Bata ni. Tak sabar nak tunggu baby keluar, boleh shopping kasut comel-comel pula lepas ni. Siap ada design Hello Kitty lah, Beauty and The Beast lah, Minions dan Superhero pun ada tau. Tiap kali di pawagam ada keluarkan cerita kartun untuk kanak-kanak, Bata akan ambil peluang ni dan reka kasut berdasarkan tema kartun tersebut. Haa, menarikkan? Kanak-kanak mesti seronok nak pakai kasut yang ada kartun kegemaran mereka.



Untuk anda yang nak juga beli kasut-kasut di Bata nanti, Ayue ada benda best nak share dengan anda ni. Sempena Hari Raya Aidilfitri 2017, Bata ada buat promosi. Dengan pembelian RM99 keatas dalam satu resit, anda akan dapat diskaun voucher bernilai RM50 untuk pembelian seterusnya dan FREE Trendy Scarf!!


Woah! Bestnya! Dah save banyak tu.Siap dapat free scarf pula lagi. Cantik-cantik pula tu designnya. Memang berbaloi sangat kalau shopping dekat Bata masa nak raya ni. 2 in 1 terus. Kasut dapat, scarf pun dapat. Hehe. Macam Ayue, siap shopping beg sekali. Settle semua benda dalam satu kedai.






Terma dan syarat:

  • Keluaran baucar : 26 Mei hingga 24 Jun 2017
  • Tempoh penebusan baucar : 2 Jun hingga 2 Julai 2017
  • RM50 = 2 keping baucar bernilai RM25
  • Setiap baucar RM25 boleh ditebus pada pembelian seterusnya dengan jumlah minima RM100 dalam satu resit



Ayue dah shopping, anda bila lagi? Cepat-cepat ke Bata untuk shopping raya okey?





xoxo,

Join the conversation!

© AYUE IDRIS. Design by Eve.