KETAHUI RAHSIA RAMBUT CANTIK DI PESTA PESONA RAMBUT WATSONS

10 September 2017

Rambut merupakan salah satu perkara yang anda perasan mengenai seseorang bila bertemu untuk pertama kali. Ia seringkali benar terutamanya bagi wanita. Rambut yang cantik bersinar akan sering meninggalkan tanggapan yang baik, oleh sebab itu penjagaan rambut yang betul adalah penting. Watsons telah melancarkan pesta rambut terbesar hari ini di One Utama dengan “ Pesta Pesona Rambut Watsons” (Watsons Hair Temptations Fair) yang bermula pada 29 Ogos dan berakhir pada 3 September 2017 di Medan Tingkat Bawah. Pengunjung boleh mendapatkan tips penjagaan rambut, tersedia rawatan rambut yang berbeza, tip penggayaan rambut oleh pakar dan banyak lagi.


“Kita sering menjadikan rambut sebagai refleksi kepada identiti kita sendiri kerana ia adalah milik peribadi dan dilihat dikhalayak ramai. Ramai wanita merasakan rambut yang tidak terurus akan menjadikan rutin harian berserabut. Kunci untuk medapat rambut yang sempurna ialah dengan mengamalkan tabiat penjagaan rambut. Setiap wanita boleh memiliki rambut yang sihat, cantik dan bersinar sekiranya mereka menggunakan produk yang betul dan mengamalkan rutin penjagaan yang betul. Di Watsons, kami sering menawarkan produk kecantikan terbaik dari hujung rambut ke hujunng kaki, oleh sebab itu kami bekerjasama dengan hanya jenama terbaik dalam membantu pelanggan yang dihargai melalui slogan “Nampak Bagus, Rasa Bagus”. Kategori penjagaan rambut yang tersedia di Watsons menawarkan beberapa jenama penjagaan rambut terkemuka seperti Alpecin, Bad Lab, GVC, Nunature, Beauty Labo, Mandom, Pantene, Head & Shoulder, Clairol Herbal Essences, Uberman, Dr For Hair, Dove, Lux Luminique, Clear, Marc Anthony, Moist Dianne, L’Oreal, Pure Beauty, Sunsilk and Naturals By Watsons, dimana semuanya tersedia di semua kedai Watsons di Malaysia, satu pusat sehenti untuk mendapatkan semua produk penyelesaian penjagaan rambut”, menurut Caryn Loh, Pengurus Besar dan Country Head Watsons Malaysia.




Acara tersebut telah di rasmikan Caryn Loh, Pengurus Besar dan Country Head Watsons Malaysia, dengan kerjasama salun A Cut Above, jenama pakaian fesyen Old Navy, YOLO gentleman dan d.d collective, dengan sokongan Akademi Amber Chia dan dihadiri oelh rakan media dan komuniti blogger. Jenis rambut orang Asia merupakan yang paling tebal dan kuat, berbanding dengan jenis rambut dari rantau lain didunia tetapi ia juga mudah rosak disebabkan terdedah terlalu lama kepada cahaya matahari, ia akan menyebabkan masalah rambut kusut dan kering. Oleh sebab itu rambut orang Asia memerlukan rutin penjagaan rambut yang tertentu. Perlu juga diketahui bahawa kesihatan rambut juga adalah refleksi yang kuat terhadap tahap kesihatan umum seseorang dan ia adalah petanda samada tubuh anda menerima dan menyerap sejumlah vitamin dan khasiat yang sepatutnya untuk mendapat keihatan yang baik. Tidak diragukan lagi memiliki rambut yang cantik juga dapat meningkat tahap keyakinan seseorang.





Ketika Pesta Pesona Rambut, para pelanggan boleh menikmati potongan harga istimewa, tawaran promosi untuk pembelian ketika pesta termasuk penjagaan rambut dan tip penggayaan rambut dari penjagaan rambut hingga kulit kepala, penggayaan warna rambut dan penjagaan rambut lelaki. Bad Lab akan menawarkan khidmat memotong rambut pantas percuma untuk sebarang pembelian produk Bad Lab. Ahli VIP Watsons boleh mengambil kesempatan tawaran hadiah-dengan pembelian ketika pesta ini, percuma mug (dengan pembelian minimum RM100) dan percuma pengering rambut (dengan pembelian minim RM200). Manakala ahli ONECARD akan mendapat tambahan topeng muka (dengan pembelian minimum RM70). Jangan lepaskan peluang menonton Pertunjukan Fesyen Rambut yang dibawakan secara istimewa kepada anda.





xoxo,

Join the conversation!

© AYUE IDRIS. Design by Eve.