Sambut hari raya anda dengan Elianto

15 May 2018

Assalamualaikum. Raya dah dekat ni. Anda dah ready ke belum dengan semua persiapan? Baju raya sudha semestinya, tapi macam mana dengan mekap raya? Haa, Baju dah cantik-cantik, takkan mekap boleh lupa ye tak? Kalau belum ready lagi, ni Ayue nak share dengan anda mekap raya dari Elianto. Best semuanya. Yang paling penting, affordable!

Persediaan Kulit

Gel Mist + Moisturising Gel
Kekal segar dan lembap sepanjang hari dengan Gel Mist. Hanya sembur pada wajah pada bila-bila masa. Terdiri daripada Pomegranate, Aloe Vera dan Hyaluronic Acid. Bertindak sentiasa manjakan kulit dengan Moisturising Gel demi melindungi kulit anda daripada radikal serta merangsang keseimbangan kulit. Ia menegangkan dan menyejukkan kulit anda.

Beli 1 Percuma 1 dengan RM39.90
(N.P RM59.80) Jimat : 33%




Essence Mask Sheet
Kelembapan yang menyegarkan, memberikan kesan kulit yang lembut, licin dan berseri. Ia rawatan yang ideal bagi kulit nan kusam dan kering. Gunakan pupur sebelum solekan atau selepas menjalani hari yang meletihkan. Sembilan pupur ini yang terdiri daripada Royal Jelly, Aloe Vera, Cucumber, Deep Sea, Berries.

Beli 2 Percuma 3 dengan RM27.80
(N.P RM69.50) Jimat: 60%



Pilihan Raya

Luminous 3D Cushion SPF50+ PA+++ & Refill
Segalanya-dalam-satu . Super Essence Foundation dihasilkan dalam bentuk cecair dan kompak agar mudah dibawa ke mana sahaja. Memberi kesan pencerahan dan menambah keserian kulit di samping menutup garis halus dalam tempoh yang lama, membuatkan kulit anda kelihatan cantik semula jadi.

Beli 1 Dapat I PERCUMA RM89.90
(N.P RM139.80) Jimat : 36%



Brilliant Riche Lip Colour
Gincu matte dengan warna yang terang, kombinasi tekstur ringan dan formula yang tahan lama bersama bahan yang mengekalkan kelembapan. Kesan super matte ini tidak akan mengeringkan bibir, tekstur yang tidak melekit dengan warna yang gemilang.

Pilih 4 warna dengan RM89.90
(N.P RM135.60) Jimat : 34%



Warna untuk padanan outfit

Pro Matte Lip Crayon + Velvet Matte Lip liner

Pewarna bibir yang memberikan kesan matte nan lembut dan warna yang menyerlah. Velvet Matte Lip Liner melembapkan dan membuatkan bibir anda tampak menyerlah. Sentiasa lukis garis bibir anda dengan rona warna yang lebih gelap daripada warna asli bibir agar bentuk bibir anda lebih jelas kelihatan. 

RM45.90 setiap set
(N.P RM60.80) Jimat : 25%



Eyeshadow Palette + Eye Primer
Tiga palet yang cantik untuk mata (Bronze, Rose, dan Metallic). Warna yang menyerlah agar mudah untuk dipadankan dengan pelbagai busana dan mood. Jangan lupa untuk larikkan Eye Primer sebelum mengguna pembayang mata agar warnanya tampil lebih cantik dan tahan lama.

RM49.90 setiap set
(N.P RM79.80) Jimat : 31%



Pilihan untuk mata dan badan

Pro Defining Eye-Brow + Stay On Liquid Eyeliner
Kit kening yang sempurna, dirumus bersama campuran wax serta serbuk berpigmentasi tinggi. Mudah digunakan dan membantu untuk mendapatkan rona kening ideal. Celak kalis air ini akan membantu anda untuk melakar kening nan cantik dengan mudah.

RM49.90 setiap set
(N.P RM73.80) Jimat : 32%



Body Mist
Lembut dan menyegarkan. Haruman berbumbukan buah-buahan bersama campuran bunga memberikan anda body mist yang berkualiti – cara paling mudah untuk menggunakan pewangi. Semburan tubuh yang halus rumusannya ini terdiri daripada haruman kesukaan ramai seperti Berries, Strawberries,Lilies, Neroli, Sakura dan Blossoms. Semburkan pada seluruh tubuh dan anda sedia untuk berpergian.

Beli 1 Dapat 1 FREE dengan RM29.90
(N.P RM39.80) Jimat : 25%



Serlahkan kecantikan anda dengan haruman

Perfume EDP 30ml + 50ml
Haruman buah-buahan bersama campuran bunga ini mampu membangkitkan mood anda agar lebih ceria.
Pilih haruman kesukaan anda agar sesuai dengan gaya dan mood anda. Terdiri daripada Sakura, Peony, Lily, Citrus dan Gardenia.

RM 69.90 setiap set
(N.P RM99.80) Jimat : 30%




xoxo,

post signature




Join the conversation!

© AYUE IDRIS. Design by Eve.