Portable studio background/backdrop murah di EzBuy.my

08 August 2016

Assalamualaikum. Ayue tahu ramai yang kaki shopping online sekarang ni kan. Termasuk lah Ayue. Pantang nampak ada website baru, mesti nak tengok barang apa yang dijual, murah ke tidak. Kalau murah mesti lama sikit nak belek website tu. Hehe.

Baru-baru ni Ayue ada jumpa satu website ni. EzBuy.my. Seriusly barang dalam tu memang tersangat murah!! Sampai berjam-jam Ayue pilih barang tau. Banyak sangat barang yang dijual dengan harga murah dari pasaran dekat Malaysia ni.


EzBuy ni sebenarnya sebuah portal membeli belah daripada serata dunia. Sebab tu lah segala benda yang anda cari mesti ada dalam ni. Dari sekecil-kecil barang sampai lah sebesar-besarnya. Yang bestnya, semuanya murah!

Antara barang yang dijual adalah pakaian lelaki, wanita dan kanak-kanak, bag, kasut, eksesori, barangan rumah dan taman, barang kecantikan, sukan, peralatan pejabat, automotif dan eksesori mobile. Banyak kan? Ayue rambang mata tengok perabot yang ada. Terlalu murah jika dibandingkan dengan harga biasa.

Kebetulan Ayue memang tengah cari meja study untuk letak dalam home office Ayue tu. Memang berjam lah cari meja yang sesuai. Cari punya cari, jumpa meja yang murah gila! Tapi kualiti memuaskan. Terus mausk dalam shopping cart. 


Lagi satu benda yang Ayue beli adalah portable studio white backdrop/background ni. Kalau harga biasa, paling murah di Malaysia ni pun RM120 tau. Tapi dekat website ni jual RM40+ je. Memang Ayue grab terus lah. Boleh buat backdrop untuk video dekat youtube nanti. Hehe. Youtubers memang selalu cari backdrop ni untuk background. Senang sikit.



Disebabkan barang Ayue ni besar, Ayue guna PRIME untuk dapatkan flat rate international shipping iaitu RM8.80 je. Murah kan? Kalau anda guna shipping biasa macam DHL express semua tu untuk kuantiti dan barang yang besar, shipping costnya agak mahal. Jadi guna Prime untuk dapatan flat rate ok.


Untuk jadi PRIME (membership), anda hanya perlu bayar RM18.80 untuk sebulan trial. RM18.80 (Prime) + RM8.80 (Shipping). Masih murah jika dibandingkan dengan shipping cost yang anda perlu bayar jika ghuna shipping biasa. Lagipun pada Ayue harga termsuk Prime dan shipping tu masih lagi murah tau jika nak dibandingkan dengan harga pasaran barangan yang Ayue beli tu. Jadi berbaloi-baloi.

Cuma, anda perlu cek betul-betul sama ada banrang yang pilih tu ada domestik shipping tak. Kalau ada kena tambah sikit ye sebab Prime hanya cover international shipping saja.


Nak shopping dah? Nanti. Tunggu dulu. Nak shopping di EzBuy, anda kena daftar dulu, masukkan username dan password, anda dah boleh mula shopping. Untuk jadi Prime pula anda boleh rujuk sini 


Sebelum check out, guna code: EZJUL15 untuk melayakkan anda mendapat diskaun 15% untuk kos penghantaran. Nak lagi best, dapatkan voucher RM15 bila anda mendaftar di link ni : http://bit.ly/EzbuyRM15



Selamat membeli belah :)

Klik link ni untuk ke Ezbuy okey : http://bit.ly/2arjxIr



xoxo,

post signature

Join the conversation!

© AYUE IDRIS. Design by Eve.