Thriller LIVE in Malaysia 2015 : Celebrating The Undisputed King of Pop !

09 February 2015

Assalamualaikum awak~~

THRILLER LIVE


A spectacular musical celebration of the world’s undisputed King of Pop, Michael Jackson




Michael Jackson, siapa yang tak kenal Lagenda Raja Pop kan? Saya membesar dengan lagu dia sebab ayah saya seorang pencinta muzik..banyak lagu-lagu negara luar yang saya tau sejak dari kecil lagi..Surprisingly, lagu-lagu ni tak lapuk dek zaman..evergreen orang kata..betol tak? Jadi, untuk penggemar lagu-lagu Michael Jackson, ni lah peluang awak untuk melihat sendiri persembahan muzik yang menakjubkan, THRILLER LIVE.



Apa THRILLER LIVE ni?


THRILLER LIVE adalah persembahan muzik menakjubkan untuk meraikan kerjaya penghibur terkenal dunia, Michael Jackson. Nama THRILLER LIVE di ambil dari album Micheal Jackson, "Thriller" yang mencatat jualan hits lebih dari 104 juta album. 

Dengan bangganya, Milestone Production membawa kepada awak secara eksklusif di Malaysia untuk seluruh Asia Tenggara bagi tahun 2015. Peminat Michael Jackson buat pertama kalinya akan dapat melihat persembahan yang everlasting hits di West End theatrical production itu secara re-live dengan 50 international performers, dan musicians di Stadium Putra, Bukit Jalil bermula dari 19 hingga 26 Mac 2015.


Saksikan sendiri perjalanan muzik Michael Jackson selama 45 tahun dengan powerful visual, audio dan electrifying musical. Persembahan selama 2 jam ini turut mempersembahan kan lagu seperti I Want You Back, I'll Be There, Show You The Way To Go, Can You Feel It, Rock With You, She's Out Of My Life, Beat It, Billie Jean, Earth Song, Thriller dan banyak lagi.


THRILLER LIVE ni merupakan gabungan eye-popping video footages, myriad of effects, dazzling costumes and high energy choreography yang diarahkan oleh award winning MAN IN THE MIRROR director, Gary Llyod.

Untuk memberi penghormatan kepada Michael Jackson yang merupakan seorang dermawan, THRILLER LIVE di Malaysia juga akan menyokong pelbagai badan amal.

Sempena THRILLER LIVE ini. pihak penganjur akan mengadakan THRILLER LIVE Flashmob Dance Competition pada 8 Februari 2015. Untuk detail, sila layari https://www.facebook.com/MilestoneEntertainment.Show




SHOW DATES & TIMES 

19 March (Thursday), 8.30pm 
20 March (Friday), 8.30pm 
21 March (Saturday) – 3pm & 8.30pm 
22 March (Sunday) – 3pm & 8.30pm 
24 March (Tuesday), 8.30pm 
25 March (Wednesday), 8.30pm 



VENUE 

Putra Indoor Stadium, Bukit Jalil, Kuala Lumpur 



SHOW INFORMATION 




TICKET PROMOTION

Early Bird Discount 
Enjoy up to 25% Discount till 12th January 2015 for all categories 



TICKET SALES 

Tickets for THRILLER LIVE are now on sale. 
For further information/ticketing, please contact Ticket Charge: 



Hotline 

03-9222 8811 



Email address




Website




Operation Hours

Mondays – Fridays (9 am – 6 pm) 
Saturdays (12 pm – 6 pm) 
Sundays & Public Holidays (Closed) 





TICKET PRICES 

VVIP : RM 538 
VIP : RM 468 
CAT A : RM 398 
CAT B : RM 298 
CAT C : RM 168 
CAT D : RM 128 
(Ticket prices not inclusive of RM3 processing fee)




“The Legend Lives On!”




BEAT IT!



xoxo,

Join the conversation!

© AYUE IDRIS. Design by Eve.