Maybelline's 100th Anniversary

26 May 2015

Assalamualaikum. Siapa yang mengikuti perkembangan Maybelline, follow Facebook atau Instagram mereka, mesti tahu yang baru-baru ni Maybelline telah pun menyambut ulangtahun ke 100 nya di Mid Valley. Sambutan ini bukan saja di sambut di Malaysia, malah di 129 lagi negara termasuk lah di New York, tempat lahirnya Maybelline.


Salah satu acara yang menarik pada hari itu adalah acara runway show yang membawakan 10 gaya make up yang popular dalam 10 dekad oleh famous make up artist, Stevensunny.







Selain dari tu, sempena ulang tahun ke 100 Maybelline, mereka ada membuat satu pertandingan make up look di Instagram di mana pemenangnya akan membawa pulang hadiah Maybelline bernilai RM1000. 100 orang finalist akan dipilih untuk ke majlis ulangtahun Maybelline di Mid Valley untuk acara mengumuman pemenang. Ayue salah seorang dari finalist tu tau! Yeay.

#MYMAYBELLINE100




Tapi bukan rezeki Ayue, takpa sebab ada ramai lagi yang layak. Tahniah pada pemenang.Seronoknya dapat banyak barang make up dari Maybelline. Ayue ni memang pengguna tegar Maybelline, lagi-lagi compact powder dan eyeliner. Memang favorite Ayue lah tu. Dari zaman muda sampai dah berumur ni memang Ayue tak pernah tukar pun.


Make up Ayue untuk pertandingan Maybelline di Instagram adalah make up pada tahun 1920. Classy.





Tahniah Maybelline!



xoxo,

post signature

Join the conversation!

© AYUE IDRIS. Design by Eve.