Contest EffortlessMan | Menang Cash and Shopping Voucher

28 July 2015

Assalamualaikum. Ada tak siapa-siapa yang jalan dekat sekitar Kuala Lumpur, perasan seorang lelaki berpakaian lain daripada yang lain?? Lebih tepat lagi lelaki tu berpakaian SUPERHERO! Apa lah yang dia buat berpakaian macam tu kan.


Dia ni lah EffortlessMan dari Lazada Malaysia. . Dia akan muncul sekitar Kuala Lumpur untuk contest yang sedang berlangsung di Lazada Malaysia sekarang. Contest lagi! Lazada ni bagus betul, tak henti-henti buat contest. Hadiah yang diberi best-best pula tu.

Contest kali ini pula bertujuan untuk mempromosikan The Big Effortless Shopping Sale yang sedang berlangsung di Lazada. Pelbagai barangan yang dijual dengan harga super sale!! Sale ini berlangsung dari 27 july 2015 hingga 31 july 2015 ni saja tau. Anda boleh check link ini :




Mesti anda tertanya-tanya kan. Apa lah kaitan EffortlessMan ni dengan contest yang ada di Lazada sekarang? Haa, sebenarnya anda berpeluang untuk memenangi hadiah cash RM100 dan shopping voucher Lazada bernilai RM100 melalui contest ini. Cara nya mudah saja, ada dua (2) contest yang anda boleh join :


Contest Pertama ­
Hadiah RM100 cash untuk 2 pemenang setiap hari
  1. Selfie bersama EffortlessMan (hint:beliau akan berada di sekitar KL atau ketahui update di Facebook Page Lazada tentang lokasi EffortlessMan) 
  2. Upload gambar tersebut di Facebook berserta hashtag #EffortlessManHunt dan #LazadaMalaysia 
  3. Pemenang dipilih berdasarkan kreativiti masing-­masing. Simple!




Contest Kedua­
Hadiah RM100 shopping voucher untuk 3 pemenang setiap hari
  • Tinggalkan komen di page ini : http://www.lazada.com.my/effortless­manhunt/ 
  • Teka dimana tempat seterusnya EffortlessMan akan pergi. 
  • Siapa dapat teka dengan betul atau paling hampir dengan lokasi sebenar, berpeluang untuk menang. 


Ya ampun. Contest apakah ini? Simple sangat-sangat! Senang-senang je boleh menang cash dan shopping voucher. Jangan lepaskan peluang ni okey? Psstt, dekat Lazada tu ada banyak barang wishlist Ayue tau! Mana lah tahu ada rezeki Ayue, boleh menang salah satu contest tu. Hehe. Setiap hari ada pemenang kot!


Untuk makluman lanjut, anda boleh check di : Instagram, Facebook dan Twitter Lazada Malaysia.





xoxo,

Join the conversation!

© AYUE IDRIS. Design by Eve.