Azanis Scar Serum KINI DENGAN VITA-COCOA BOOSTER FORMULA

14 March 2016

Assalamualaikum. Pantang betul kalau ada parut yang melekat kat diri ni haa. Tak kira lah dekat badan ke, dekat muka ke, mesti macam-macam ikhtiar yang Ayue cuba buat nak bagi hilang parut tu. Kalau orang dulu-dulu, ada banyak petua, sekarang ni Ayue nak share satu je produk yang boleh buat parut tu hilang selamanya.


Azanis Scar Serum. Pernah dengar? Sekarang ni Azanis Scar Serum dah diformulasikan dengan formula terbaru iaitu gabungan di antara Vitamin E dan Cocoa Butter yang menghasilkan Vita-Cocoa Booster Formula. Tak payah pening-pening fikir macam mana cara nak hilangkan kesan jerawat lah, hilangkan parut kat muka lah, kat badan lah, produk berkesan dah ada depan mata ni haa.


Kalau anda nak tahu, Cocoa Butter memang dikenali di seluruh dunia dengan keberkesanannya dalam mengatasi masalah parut. Manakala Vitamin E yang digunakan pula adalah 100% Vitamin-E semulajadi (d-alpha tocopherol) yang dirumus dari soya. Vitamin semulajadi D-alpha Tocopherol mengandungi 50% lebih anti-oksidan dan mempunyai daya serapan yang lebih baik dari Vitamin-E sintetik (juga dikenali sebagai Vitamin-E Acetate atau dL-alpha tocopherol).

Vitamin E memang bagus untuk kulit, bila digabungkan dengan Cocoa Butter, lagi lah meletop kesannya kan? Lagi power kesannya dari versi yang dulu. Anda yang mempunyai parut degil, yang susah sangat nak hilang tu, boleh la cuba Azanis Scar Serum ni. Bukan sekadar menghilangkan parut je tau, ada macam-macam lagi kebaikannya.

Testimoni Azanis Scar Serum

Kebaikan Azanis Scar Serum:
  • Mempercepatkan proses pemulihan parut serta melicinkan kulit dengan Vitamin-E semulajadi
  • Mengandungi paras anti-oksida dan anti-radang yang tinggi. 
  • Memudarkan penampilan parut lama dan baru dengan menghidrat dan melembutkan tisu parut Menggalakkan proses sintesis kolagen.
  • Mampu melicinkan garis-garis halus serta kesan kulit kering kesan dari anti-oksida dan agen pelembab
  • Melindungi kulit dari elemen cuaca yang menjadi penghalang kepada penstrukturan semula kulit yang rosak.

Untuk wanita yang mempunyai masalah stretch marks, anda juga boleh gunakan Azanis Scar Serum ni untuk menghapuskan segala tanda-tanda tu tau. Macam mimpi ngeri bila ada stretch marks kan? Okey, jangan susah-susah hati dah. Azanis Scar Serum kan ada. Ia selamat digunakan dan telah pun diluluskan oleh KKM



Cara Penggunaan:

Sapukan sedikit Azanis Scar Serum pada permukaan parut. Gunakan setiap pagi dan malam atau sekerap yang diperlukan. 

Untuk parut cacar dan terbakar , tunggu sehingga tanda telah kering sebelum menggunakan Azanis Scar Serum. Untuk parut pembedahan, tunggu sehingga luka telah sembuh/tertutup dan jahitan dikeluarkan sebelum memohon Azanis Scar Serum.

Mudah je kan? Tak yah fikir panjang-panjang lah. Meh beli meh. Harga promosi hanya RM60!!
Nak beli tak? Cepat-cepat email Ayue okey. 



Untuk maklumat lanjut, boleh layari :
Website : http://www.azanis.my/
Facebook : https://www.facebook.com/azanisskinspecialist



xoxo,

post signature

Join the conversation!

© AYUE IDRIS. Design by Eve.