Hot Wheels® Track Builder System ™ Buat Kanak-Kanak lebih Kreatif

10 March 2016

Assalamualaikum. Ayue ada berita gembira untuk penggemar Hot Wheels ni. Bulan March 2016 ini, Mattel telah memperkenalkan Hot Wheels® Track Builder System ™, iaitu satu rangkaian terkini trek Hot Wheels® berserta aksesorinya bagi menggalakkan kanak-kanak lelaki terutamanya yang ingin bereksperimen dengan membina pembangunan trek kreatif. 


Rangkaian baru Hot Wheels ini menawarkan satu trek utama yang membolehkan penyambungan kepada pelbagai trek dan konfigurasi. Secara tidak langsung aktiviti ini membolehkan kanak-kanak lelaki lebih kreatif dalam menggambarkan dunia pemotoran Hot Wheels® mereka sendiri. Hebat kan! Siap boleh sambung-sambung lagi dengan trek-trek yang lain.



"Di Hot Wheels®, kami sentiasa berinovasi untuk memberikan kualiti yang lebih baik terhadap permainan kanak-kanak di seluruh dunia. Diilhamkan dari kecintaan seorang anak lelaki menerusi uji kaji, kreativiti dan persaingan, semua edisi terbaru Hot Wheels® Track Builder System ™ menyediakan permainanan pemasangan yang lebih fleksibiliti, yang membolehkan kanak-kanak lelaki untuk mempamerkan imaginasi dan kreativiti mereka melalui pembinaan dunia mereka sendiri Hot Wheels®, "

Emcee Tiong Button, welcoming the crowd at theHot Wheels® Track Builder System™ launch.

The Hot Wheels® Track Builder System ™ mempunyai beberapa playsets dan aksesori yang termasuk Hot Wheels® Stunt Kit Play Set yang menawarkan cara pemasangan 4-dalam-1 untuk bermain. Set ini membolehkan pelbagai konfigurasi seperti “Long Jump Challenge”, the “Criss-cross Challenge”, the “Vertical Challenge” dan the “Drop-Down Challenge”, kata Cik Petrina Kho, Pengurus Negara, Mattel Asia Tenggara.

Ms.Christine Chan, Senior Brand Manager Mattel Southeast Asia – BOYS giving a welcome speech to guests who attended the launch of theHot Wheels® Track Builder System™.

From Left to Right: Ms. Loo Hoey Theen, Ms.Christine Chan and Ms. Feina Leow trying out the Hot Wheels® Track Builder System™ Stunt Kit track set.

From Left to Right: Ms. Loo Hoey Theen, Senior Manager, Marketing, Sunway Pyramid, Ms.Christine Chan, Senior Brand Manager Mattel Southeast Asia - BOYS, Ms. Feina Leow, Marketing Manager, Toys ‘R’ Us, Malaysia officiating the launch of the Hot Wheels® Track Builder System™.

Kepelbagaian Hot Wheels® Track Builder System ™ yang serba baru dan lebih baik akan memberikan kanak-kanak lelaki dengan lebih banyak pengalaman dan kegembiraan melalui pencapaian yang lebih besar,membina laluan trek-trek hebat Hot Wheels®.

Apa yang menarik perhatian Ayue adalah ia turut disertakan dengan penyimpanan yang mudah dialihkan. The "Hot Wheels® Track Builder ™ Asisten Essential" adalah set asas yang perlu dimiliki terlebih dahulu. 


Local host, actor and singer, Shafieq Shazwan at the launch of the Hot Wheels® Track Builder System™ at Sunway Pyramid.

Seterusnya terdapat lima set aksi yang berbeza lain boleh dipilih, “Spin Launch”, “Loop Launcher”, “Lift & Launch™”, “Turn Kicker” and the “2-Lane Launcher”. Di samping itu, terdapat lebih Hot Wheels® Track Builder Aksesori dan Hot Wheels Track (lurus) yang ada yang membolehkan penambahan trek agar lebih menarik.

Bersempena dengan pelancaran Hot Wheels® Track Builder System ™ ni, ibu bapa, anak-anak
dan peminat Hot Wheels® bolehlah berseronok dan bereksperimen dengan Hot Wheels® Track set terbaru di siri penjelajahan "Make It Epic"di pusat membeli seluruh Lembah Klang bermula dari 2 Mac 2016 sehingga 10 April 2016 diantara 10:00 pagi -10:00 malam. Ayue sendiri dah pergi tengok. Seronok tau! Memang anda wajib pergi.

Little boy, excitedly checking out the Hot Wheels® Super Speed Scoreway.

Untuk anda yang pergi ke "Make It Epic", Hot Wheels menawarkan pelbagai promosi antaranya:

1) Untuk pembelian 3 kereta basic Hot Wheels akan diberikan 1 lagi tambahan kereta secara percuma.
2) Dengan pembelian sebanyak RM150 barangan Hot Wheels (termasuk salah satu set trek) membolehkan anda menerima 1 edisi terhad kotak penyimpanan kereta Hot Wheels(yang berharga RM99) dan juga 1 hadiah istimewa Kotak display Hot Wheels bagi mereka yang sudah mendaftar menjadi ahli Leo Club (kelab kanak-kanak) Sunway.


xoxo,

post signature

Join the conversation!

© AYUE IDRIS. Design by Eve.