Last Minute Booking | Aplikasi Untuk Travel Di Saat Akhir

16 March 2016

Assalamualaikum. Anda jenis yang suka terjah je ke kalau nak melancong? Suka buat benda last minute. Tak suka nak booking awal-awal sebab tak takut nanti punya syok booking, last-last ada hal and terpaksa cancel? Haa, Ayue ada satu apps nak share untuk anda yang suka booking last minute ni.


Last Minute Booking. Okey, nama pun Last Minute Booking. Memang sesuai untuk anda yang suka nak melancong secara tiba-tiba tu. Rasa macam bosan lah hujung minggu ni, nak jalan-jalan keluar Malaysia kononnya, cewah. Boleh lah cek aplikasi Last Minute Booking ni.

Aplikasi ni ada macam-macam informasi yang anda perlu tahu sebelum melancong. Antaranya informasi tentang tiket penerbangan, pakej percutian, hotel, agensi perlancongan, harga promosi dan macam-macam lagi lah. Tak perlu susah-susah nak tengok info-info ni banyak tempat, semua dalam satu aplikasi.



Harga yang ditawarkan pula sangat berbaloi. Ada lebih 5000 pakej pelancongan di seluruh dunia yang ditawarkan di dalam aplikasi Last Minute Booking ini tau. Malah, bagi memudahkan lagi pengguna menggunakan aplikasi ini, mereka telah berkerjasama dengan lebih 32 syarikat penerbangan bagi menguruskan fasiliti auto-tiket mereka. Bagusnya!



Cepat-cepat lah download aplikasi ni ke telefon pintar anda okey. Mana lah tau tiba-tiba rasa nak melancong ke? Boleh terus cari pakej mana yang mengusik kalbu. Hehe. Ayue tengok pakej-pakej yang ada pun geram je tau.





Lepas ni lagi senang lah anda untuk menempah penerbangan, pakej perlancongan, dan hotel untuk plan melancong secara individu ke, berkumpulan ke, untuk syarikat pun takda masalah. 


Sempena dengan Matta Fair yang telah dijalankan pada 7 Mac - 18 Mac 2016 ini, anda boleh dapatkan diskaun istimewa sebanyak RM50. Khas untuk pengguna aplikasi Last Minute Booking sahaja. 



Last Minute Booking
No.3, Jalan Tapah, Off Jalan Goh Hock Huat, 41400 Klang, Selangor D.E, Malaysia.
Monday – Friday : 9.00 am — 5.30 pm
Saturday : 9.00 am — 1.00 pm
Sunday : Closed

Phone : +603-3343 1800
Fax : +603-3343 8100


Untuk maklumat lanjut :

Website : www.lastminutebooking.com.my
Email : enquiry@lastminutebooking.com.my
Facebook : Last Minute Booking



xoxo,

post signature

Join the conversation!

© AYUE IDRIS. Design by Eve.