Sponsored Video : Tiada lagi bau period dengan Kotex Odor-Care

02 April 2016

Assalamualaikum. Hai korang! Topik hari ni pada Ayue agak menarik sebab info-info macam ni lah yang wanita wajib tahu sebenarnya. Masa anda period, ada bau darah ke? Haa, mesti risau kan. Yela, kalau kita pun dah tak selesa, inikan pula orang yang ada disekeliling kita. Betul tak?

Selain period pain (senggugut), bocor dan bau darah ketika period adalah mimpi ngeri setiap wanita. Takda yang terkecualilah. Masing-masing bila period mesti risau takut bocorlah, bila lambat sikit tukar pad nanti orang bau darah lah. Memang macam tu. Tak confident langsung bila kita period.


Since Ayue ni pengguna tegar Kotex sejak dari 12 tahun lepas, Ayue nak share dengan anda betapa selesa dan confident nya Ayue tiap kali period. Sepanjang Ayue menggunakan Kotex, Ayue tak pernah pun mengalami masalah bocor walaupun ketika Ayue aktif. Ini memang sesuatu yang Ayue sangat bersyukur lah sebab malu kan kalau bocor? Lagi-lagi kalau lelaki yang nampak kesan bocor tu. Malunya!



Masalah bau darah juga tiada bila Ayue menggunakan Kotex. Baru-baru ni Kotex ada mengeluarkan produk baru untuk lebih menyakinkan anda ketika period. Tiada apa yang lebih bagus selain dari alam semulajadi. Jadi Kotex mengeluarkan produk baru yang specific untuk menjaga bau darah ketika period. Takkan ada dah bau darah lepas ni sebab Kotex kini mengeluarkan Kotex Odor-Care dalam dua variasi iaitu Daun Sireh dan Lavender.

Kebaikan bau sirih

Kebaikan bau lavender

Wangi sangat sampai dari luar packaging pun dah boleh bau wanginya. Orang dulu-dulu menggunakan airdaun sireh untuk menghindar bau period, lavender yang wangi juga boleh menutup bau ketika kita period. Sebab tu lah anda tak perlu risau lagi dah lepas menggunakan produk terbaru ni.

Jom tengok video kat bawah ni macam mana Elizabeth Tan dan kawan-kawannya membincangkan tentang Kotex Odor-Care and bau period. Kalau anda nak cuba dulu Kotex Odor Care ni, boleh request free sample dengan klik je video di bawah ni okey? Rezeki kan. Hehe.





Oh! dan untuk anda yang berminat untuk join contest yang Kotex sedang buat sekarang ni, boleh layari Facebook mereka untuk maklumat lanjut okey. Anda hanya perlu create GIF dengan upload beberapa gambar pada link yang diberi. Senang kan! Manalah tahu ada rezeki menang ke Boracay dengan BFF anda? Contest tamat 2 May 2016.



Hadiah :

Grand Prize: Boracay Island Holiday
& 6 months of Kotex products for 4 people

Weekly Prizes: Shopping Vouchers
& 3 months of Kotex Products for 4 people





"Atasi BAU TIDAK DIINGINI dengan kuasa ekstrak semulajadi"





xoxo,


post signature

Join the conversation!

© AYUE IDRIS. Design by Eve.