Set Pencerah Natasya Princess | #CuitCuitDahCantik

02 May 2016

Assalamualaikum. Tak pernah terfikir seumur hidup Ayue dapat naik Limousine. Selalu tengok dalam TV je kan. Bila dapat naik sendiri rasa bertuah sangat diri ni. Sebenarnya baru-baru ni Ayue dijemput untuk hadir ke majlis minum petang bersama CEO baru Natasya iaitu Puan Nursuhaila Eliani Dato Suhaimy di Flora Terrace, Hampshire Place Kuala Lumpur. 


Sebelum majlis bermula, Ayue dan rakan blogger lain dibawa bersiar-siar menaiki Limousine terlebih dahulu bersama dengan En Mohamad Ramdhan Bin Mohamad Radzi selaku Pembantu Peribadi kepada to Dato' Hj Suhaimy Bin Hj Othman.


Untuk pengetahuan anda, Natasya merupakan syarikat di bawah naungan Perwanza Properties & Trading Sdn Bhd . Selain dari produk kecantikan Natasya , Perwanza Properties & Trading Sdn Bhd juga memiliki Natasya Resort Cameron Highland dan Super Boat & Limo Services.

Set Pencerah Natasya Princess

Selain dari memperkenalkan CEO baru Natasya, majlis itu juga bertujuan untuk memperkenalkan produk baru keluaran Natasya iaitu Natasya Princess. Set Pencerah Natasya Princess dan Set Jerawat Natasya princess ini ditawarkan dengan harga yang sangat berpatutan mampu milik. 





Natasya Princess Set Pencerah | RM64.90
Mengandungi White soap (60gm), Treatment toner (30ml), Krim siang & mlm (5gm)

1) Sabun White Soap (60 gm)
Membersih & mencerahkan kulit kusam serta pudarkan jeragat

2) Treatment Toner (30 ml)
Menyingkirkan sel kulit mati, mencerahkan & melembapkan kulit

3) Krim Malam (5 gm)
Mengurangkan pembentukan jeragat, membina sel kulit baru & kurangkan kedutan

4) Krim Siang (5 gm)
Mengurangkan minyak pd muka, memberikan perlindungan dr matahari terik dgn SPF 45


Natasya Princess Set Jerawat | RM69.90
Mengandungi Acne soap (60gm), Refreshing toner (30ml), Krim malam & siang (5gm) trmsk Acne gel (5gm)

1) Sabun Acne Soap (60 gm)
Mengurangkan minyak & rawat jerawat & kurangkan radang kulit

2) Refreshing Toner (30 ml)
Melambatkan proses penuan, mengurangkan kedutan & mengatasi masalah kusam & kulit kering

3) Krim Malam (5 gm)
Mengurangkan pembentukan jeragat, membina sel kulit baru & kurangkan kedutan

4) Krim Siang (5 gm)
Mengurangkan minyak pd muka, memberikan perlindungan dr matahari terik dgn SPF 45


Untuk maklumat lanjut mengenai produk terbaru Natasya, sila layari :

Website : www.natasya2u.com
Natasya Instagram : @natasya2u 



Super Boat & Limo Services

Sebenarnya, perkhidmatan pengangkutan sewa LIMO ini merupakan salah satu perkhidmatan yang di tawarkan di bawah syarikat naungan Perwanza Properties & Trading Sdn Bhd. Sebab itu lah kami diberi peluang untuk menaikinya.

Syarikat ini menawarkan perkhidmatan pengangkutan sewa LIMO dan Yacht bersama pemandu. Pihak syarikat sentiasa komited untuk memberikan khidmat terbaik kepada para pelanggan dengan visi dan misi menjadi syarikat pengangkutan yang terunggul di semenanjung Malaysia dengan jaminan perjalanan yang selamat, selesa dan menyeronokkan dengan harga yang sangat berpatutan.




Perkhidmatan Pengangkutan Sewa LIMO dan Yacht ini anda boleh gunakan untuk :

  • City Tour
  • Sewa Khas (Syarikat/Peribadi)
  • Rombongan Kahwin
  • Pengambilan/Penghantaran ke lapangan Terbang Antarabangsa KLIA/ KLIA 2
  • Percutian Keluarga
  • Rombongan Perniagaan
  • Lawatan Belajar
  • Balik Kampung
  • Kereta Pengantin
  • Kemana-mana destinasi di seluruh semenanjung (outstation/country tour)

Untuk tempahan , sila hubungi :
En Mohamad Ramdhan Bin Mohamad Radzi di talian +6012-255 5376
Facebook : Superboat Limo



Natasya Resort Cameron Highland

Dalam mempelbagaikan dan mengembangkan lagi perniagaan sedia ada, Perwanza telah melibatkan diri dalam bidang hospitaliti dengan menubuhkan Natasya Resort yang terletak di Cameron Highlands. ianya merupakan jenama resort tempatan yang dinaungi oleh Dato' Hj Suhaimy Bin Hj Othman milik 100 peratus bumiputera dan telah bertapak sejak tahun 2009. Semua kejayaan ini bukanlah datang secara bergolek dan mudah, pelbagai rintangan dan cabaran terpaksa diharungi namun semua ini dapat diatasi dengan berbekalkan keyakinan diri, kecekalan dan usaha berterusan daripada semua peringkat warga Natasya.

Untuk makluman, setiap penginapan mempunyai keistimewaan tersendiri yang dilengkapi dengan kemudahan dan pelbagai fasiliti moden terkini yang cukup dan lengkap. Resort ini mengamalkan konsep mesra, cekap, bersih dan halal. Antara misi utamanya adalah menjadikan Natasya Resort Cameron Highland satu jenama yang dikenali dalam industri perhotelan di Malaysia serta memastikan kepuasan pelanggan melalui pengurusan perkhidmatan yang cemerlang. dan kemudahan yang unggul menjadikan penginapan pengunjung tidak dapat dilupakan.

Layari www.natasyaresort.com untuk keterangan lebih lanjut ATAU hubungi


Natasya Resort (Cameron Highland) Sdn. Bhd. (1000191-X)
Lot 6, Entertainment Complex,
Kea Farm,
39100 Cameron Highlands,
Pahang Darul Makmur.
Tel: +605-496 1030
Fax: +605-496 1028
E-mail: info@natasyaresort.com



Perwanza Properties & Trading Sdn Bhd

Bermula pada tahun 2003 produk penjagaan wajah Natasya diasaskan oleh Datin Hjh Muniroh Binti Kasim di bawah syarikat Perwanza Properties & Trading Sdn Bhd dipasarkan secara offline dan kecil kecilan di sekitar Utara tanah air. Setelah hampir 13 tahun mengungguli industri kecantikan, jenama ini bukan sahaja diyakini malah turut diterima di pasaran antarabangsa. Kayakinan pengguna hadir berasaskan keberkesanan dan tahap kualiti tinggi menerusi penghasilan produk yang terjamin kualiti dan berkesan serta selamat digunakan. Ini menjadikan syarikat ini sangat berpengalaman tidak kira dalam bidang perawatan kecantikan mahupun operasi penjualan.

Syarikat Perwanza Properties & Trading Sdn Bhd turut menubuhkan syarikat Bionano Herbs Pharma Sdn Bhd yang dipertanggungjawabkan untuk mengilang semua produk kosmetik Natasya. Setakat ini, produk penjagaan wajah Natasya berasaskan herba semulajadi iaitu Set lengkap Herba (Sabun Herba, Toner, Krim Repairing & Lightening dan Krim Pelindung SPG25) . Manakala Set Natasya Gold pula menggunakan kaedah teknologi Nano iaitu proses pengewapan berulang-ulang kali sehingga menghasilkan produk yang betul-betul halus dalam saiz nanometer. Ini memudahkan produk tersebut meresap dkedalam kulit dengan cepat sekaligus menjaga kulit muka dari dalam.


Kini pengurusan Syarikat diambil alih oleh anak perempuan tunggal, Puan Nur Suhaila Binti Dato' Hj Suhaimy dan aktif memasarkan jenama ini secara online bermula pada tahun 2016

PERWANZA PROPERTIES & TRADING SDN. BHD. (827202-V)
Blok H, Unit M 15 & 17,
Plaza Suria Jalan PJU 10/4B,
PJU10, Damansara Damai,
47830 Petaling Jaya, Selangor.

Tel: (6) 03 6141 3094
Faks: (6) 03 6141 4678



xoxo,

Join the conversation!

© AYUE IDRIS. Design by Eve.