Masalah Haid datang lambat selesai dengan Mama Muda Juice

12 October 2016

Assalamualaikum. Kebelakangan ni badan Ayue memang rasa letih sangat-sangat sebab kurang rehat. Majlis tinggal 2 bulan je lagi. Banyak lagi preparation yang Ayue kena buat. Penatnya bukan kepalang. Dengan kerja hakiki, kerja blogging, sekarang tambah pula kerja untuk persiapan kahwin. 

Fuh, penat badan, penat otak berfikir. Sikit je lagi nak jadi bridezilla tau. Ayue tahu Ayue perlukan sesuatu untuk menambah tenaga supaya Ayue boleh teruskan kerja-kerja yang tergendala tu. Sebab tu Ayue cuba Mama Muda Juice ni. Ayue dengar kesan dia luar biasa sungguh untuk wanita.


Mama Muda Juice (MMJ) keluaran La reena Rich Health and Beauty ni diformulasikan daripada bahan terpilih dan berkualiti tinggi seperti kurma, delima, pueraria mirifica, kacip fatimah, manjakani, akar serapat, kolagen, kunyit dan halia dan mas cotek. 



Kebiasaannya bahan-bahan yang ada dalam MMJ ni digunakan untuk wanita yang dah berkahwin, yang mempunyai masalah dalaman dan semasa berpantang kan? Yelah, untuk kembalikan tenaga dalaman. Tapi sebenarnya wanita yang belum berkahwin macam Ayue ni pun boleh amalkan bahan-bahan macam tu untuk memberi tenaga tambahan.

Apa yang Ayue suka tentang minuman kesihatan MMJ ni adalah ia menggunakan STEVIA sebagai pemanis semulajadi dan pengganti gula. Bukan saja orang yang mengidap kencing manis, malah yang darah tinggi pun boleh amalkan MMJ ni. Ayue pun kebetulan memang tengah diet dan menggunakan stevia sebagai pengganti gula. Memang sesuai sangat lah.



Apa kelebihan Mama Muda Juice ini? 

  • Menambah & MENGEKALKAN TENAGA harian 
  • Menghilangkan kelesuan badan 
  • Melancarkan peredaran darah 
  • Menjadikan TONA KULIT badan SEKATA & lebih cerah 
  • Menjadikan lebih PAYUDARA MONTOK & kenyal 
  • MENGETATKAN semula MISS V yang longgar 
  • MENGHILANGKAN masalah KEPUTIHAN 
  • MEMBAKAR lebihan LEMAK dalam badan 
  • MENSTABILKAN HORMON & Haid 
  • MENAMBAH SUSU untuk breast feed 
  • MENINGKATKAN PRESTASI ketika bersama suami 

Banyak betul kelebihan MMJ kalau kita yang wanita ni amalkan. Patutlah sejak Ayue amalkan minum MMJ, badan memang rasa segar sikit berbanding biasa. Kalau dulu cepat je penatnya. Buat kerja sikit dah terasa penat sangat sebab badan dan otak berkerja non-stop dalam masa 2 bulan ni. 

Ayue selalu tidur lambat, bangun pula awal. Buat 3 benda dalam satu masa sangat memenatkan tau. Sebab tu Ayue cepat penat. Tapi Alhamdulillah, MMJ ni banyak bantu Ayue. Bukan setakat bagi tenaga je, Ayue dapat rasa ada perubahan pada payudara. Itu kesan yang paling ketara pada Ayue yang Ayue perasan lah.


Tapi MMJ ni banyak lagi khasiat dia untuk anda yang mempunyai masalah wanita yang lain seperti masalah datang haid yang lambat dan tidak teratur. Anda boleh amalkan pengambilan MMJ untuk menstabilkan kembali hormon anda tu. Kalau dulu 4 ke 5 bulan sekali baru datang bulan, insyaAllah lepas ni tiap-tiap bulan datang haid secara normal.


Cara pengambilan MMJ ni mudah saja. Setiap kotak ada menyediakan penyukat untuk anda sukat MMJ. Anda perlu ambil 5ml pagi sebelum sarapan dan 5ml malam sebelum tidur. Pendek cerita macam permulaan dan penghabisan hari lah. Kalau anda nak lagi mudah, boleh je amalkan dengan 1 sudu pagi dan 1 sudu malam. Ikut mana yang anda senang ye.




Sekarang ni botol Ayue tinggal lagi suku je. InsyaAllah lepas ni boleh order lagi sebab Ayue suka sangat dengan kesan dia. Tambah-tambah Ayue nak kahwin ni kan. Mesti lah kena jaga luaran dan dalaman. Kalau tengok khasiat MMJ untuk orang lepas berkahwin ni lagi banyak. Mesti senyum je si suami tu nanti. Hehe.




Harga Mama Muda Juice | 250ml

RM99 sebotol (tidak termasuk pos)

TAPI!! Khas untuk pembaca blog Ayue, 10 orang terawal yang order dengan kod dibawah akan dapat 10% diskaun dengan pembelian 2 botol. Haa, maksudnya anda hanya perlu bayar RM150 untuk 2 botol. Jimat RM48!



Promo kod: MMAyue



Cara nak order pun mudah je. Anda hanya perlu anda hubungi (whatsapp) : +60 19‑291 2424 dan nyatakan kod promo < MMAyue > (Tarikh Tamat promo 30hb November 2016). Mudah dan murah kan? Cepat-cepat order okey. 10 yang terawal je tau!


Untuk maklumat lanjut tentang Mama Muda Juice, boleh layari :
Website :  www.mamamudajuice.com
Instagram: https://www.instagram.com/mamamudajuice_hq/
Facebook: https://www.facebook.com/MM-Juice-166819390407021/?fref=ts



xoxo,

Join the conversation!

© AYUE IDRIS. Design by Eve.