Review | SYAHIRAH KOREAN SECRETS

10 July 2017

Assalamualaikum. Baru-baru ni Ayue diperkenalkan dengan 2 rangkaian terbaru dari SYAHIRAH iaitu SYAHIRAH KOREAN SECRETS. Ia merupakan formulasi gabungan teknologi terkini dari Korea dengan ramuan bunga-bungaan terpilih dari Pulau Jeju, Korea iaitu Tri-Flower Essence yang dirumus khas dengan manfaat pencerahan serta penghidratan yang diperakui Halal oleh JAKIM, untuk membantu anda tampil cantik mulus sekata sekali gus meningkatkan keyakinan diri untuk menyerlah!


2 rangkain tersebut adalah Hydra Soft dan White Glow dimana kedua-duanya pasti membuatkan anda persis gadis Korea. Ewah!



SYAHIRAH KOREAN SECRETS HYDRA SOFT


Rangkaian istimewa sesuai untuk gadis yang menginginkan kulit wajah cantik mulus sekata yang dirumus khas dengan agen penghidratan dari Tri-Flower Essence campuran bunga-bungaan putih iaitu bunga Ginseng, Chamomile dan Teh Hijau yang membantu membekalkan kelembapan agar kulit sihat, dan mulus sekata. Bukan itu sahaja, ia juga memilki manfaat pencerahan serta mengandungi antioksidan yang tinggi untuk mengurangkan cela dan rengsa pada kulit agar kulit kelihatan cantik mulus sekata secara semulajadi.

SYAHIRAH KOREAN SECRETS Hydra Soft ini mengandungi 5 produk hebat iaitu Gel Pembersih Muka, Skrub Muka, Penyegar Tanpa Alkohol, Krim Pelembap Muka serta Krim Kecantikan yang menjadi rejim kecantikan lengkap untuk kulit cantik dan mulus sekata.






Rejim lengkap SYAHIRAH KOREAN SECRETS Hydra Soft:

  1. Skrub Muka:Diformulasi dengan manik pengelupasan lembut yang membantu menghilangkan kotoran dan sel-sel kulit mati untuk kulit lebih licin.
  2. Gel Pembersih Muka: Membantu membersihkan kotoran di samping memelihara kelembapan kulit.
  3. Penyegar Tanpa Alkohol:Membantu mengecilkan pori-pori serta memberi kesegaran kepada kulit selepas setiap pembersihan. Ia juga memudahkan penyerapan produk selanjutnya sekali gus menjadikan kulit lebih licin.
  4. Krim Pelembap: Membantu membekalkan kelembapan untuk kulit wajah yang segar berseri.
  5. Krim Kecantikan: Sesuai digunakan sebagai asas solekan untuk membantu menutup cela, jeragat serta meratakan tona kulit.



SYAHIRAH KOREAN SECRETS WHITE GLOW


Direka khas dengan agen pencerahan dari Tri-Flower Essence dengan campuran bunga-bungaan merah jambu iaitu bunga Sakura, Lotus dan Camelia yang membantu memberi pencerahan pada kulit wajah agar tampil cerah berseri! Juga diperkaya dengan manfaat penghidratan serta dapat mengurangkan rengsa dan ketidak selesaan pada kulit.

Rangkaian SYAHIRAH KOREAN SECRETS White mengandungi 6 produk hebat iaitu Pembersih Muka, Pembersih Muka Anti-Jerawat, Penyegar Tanpa Alkohol, Krim Siang SPF20, Krim Malam serta Krim Kecantikan SPF15 yang menjadi rejim kecantikan untuk kulit cerah berseri.

Rejim lengkap SYAHIRAH KOREAN SECRETS White Glow:

  1. Gel Pembersih Muka Anti-jerawat: Membantu membersihkan kotoran dan lebihan minyak pada kulit wajah yang menjadi punca munculnya jerawat dan bintik hitam.
  2. Gel Pembersih Muka:Membantu membersihkan sisa kotoran pada kulit wajah di samping meningkatkan kecerahan kulit.
  3. Penyegar Tanpa Alkohol:Membantu mengecilkan pori-pori serta memberi kesegaran kepada kulit selepas setiap pembersihan. Ia juga memudahkan penyerapan produk selanjutnya sekali gus menjadikan kulit lebih licin.
  4. Krim Siang SPF 20:Membantu mencerahkan kulit di samping melembapkan kulit wajah. Dengan SPF 20 ia membantu melindungi kulit wajah dari sinaran merbahaya UVA & UVB.
  5. Krim Malam: Membantu untuk mencerahkan kulit di samping melembapkan kulit wajah. Teksturnya yang lembut dan kurang berminyak memberi keselesaan dan kesegaran pada kulit semasa tidur.
  6. Krim Kecantikan SPF 15: Sesuai digunakan sebagai asas solekan untuk membantu menutup cela, jeragat serta meratakan tona kulit.Dengan SPF 15 ia membantu melindungi kulit wajah dari sinaran merbahaya UVA & UVB.


Yang mana satu pilihan anda? Produk ini boleh didapati di seluruh Malaysia, termasuk pasar raya utama dan farmasi terpilih.

Untuk maklumat lanjut, sila lawati :

Facebook: https://www.facebook.com/Syahirah.Msia/
Instagram: https://www.instagram.com/syahirahmalaysia/
Talian Kecantikan: 03-87379122
Emel: enquiries@syahirah.com.my




xoxo,

Join the conversation!

© AYUE IDRIS. Design by Eve.