AIKEN | KRIM MANDIAN ANTIBAKTERIA

14 September 2017

AIKEN adalah produk penjagaan diri antibakteria yang telah dipercayai berkesan selama tiga dekad yang lalu dan telah melancarkan Rangkaian Produk Mandian Antibakteria pada tahun 2013. Sejak pengenalan itu, AIKEN memberikan pengalaman mandian antibakteria yang mendamaikan dipadankan dengan haruman yang memberi rasa kesegaran di kebanyakan isi rumah. Rangkaian Krim Mandian AIKEN membasmi 99.9% kuman berbahaya untuk perlindungan 24 jam dalam setiap mandian dan sesuai untuk kegunaan sesisi keluarga.


Empat (4) varian baharu Rangkaian Krim Mandian Antibakteria AIKEN diperkenalkan: Pertama seumpanya untuk mandian antibakteria. Ia kaya dengan gabungan bahan – bahan semula jadi bagi melembap kulit dan menyegarkan serta menjadikannya selamat bagi kegunaan harian. Ternyata para ibu lebih mengetahui pilihan semula jadi yang terbaik untuk seisi keluarga!

Rasailah pengalaman keajaiban oriental Yuzu & Mint, Bamboo Charcoal yang menyucikan, pelembapan kulit dengan Avocado & Argan Oil serta cerahkan tona kulit dengan Sakura Leaf & Licorice Root.


Krim Mandian Antibakteria AIKEN

Protect & Energise

Diperkaya dengan ramuan semula jadi Limau Yuzu dan Daun Pudina (Mint), Krim Mandian Antibakteria AIKEN – Protect & Energise membantu memulihkan dan memberi tenaga serta mencerahkan kulit dengan manfaat Vitamin C dari sitrus Limau Jepun Yuzu. Menurut tradisi terdahulu, amalan turun temurun menggosok hirisan Limau Yuzu pada kulit mampu mencerahkan kulit. Seiring dengan ramuan Daun Pudina (Mint) yang mendinginkan, Krim Mandian Antibakteria AIKEN – Protect & Energise adalah pilihan tepat untuk kegunaan harian selepas seharian berbumbungkan matahari.


Protect & Purify

Diperkaya dengan arang bambu (Bamboo Charcoal) semula jadi yang membantu membersihkan kulit jauh ke dalam dengan menyerap kekotoran dan meninggalkan kulit lebih bersih dan segar. Arang Bambu (Bamboo Charcoal) telah terkenal dengan kebolehannya menyingkirkan bahan toksin jauh ke dalam kulit daripada kekotoran, toksin dan radikal bebas. Krim Mandian Antibakteria AIKEN – Protect & Purify menyerap kekotoran sedalamnya bagi memberikan kesegaran sepanjang hari.


Protect & Moisturize

Diperkaya dengan dua ramuan terbaik pelembap semula jadi: Avokado dan Minyak Argan merupakan kombinasi terbaik bagi mengembalikan kehilangan lembapan dari kulit. Buah Avokado dikenali sebagai ramuan yang memiliki kandungan lemak sihat yang tinggi dalam pulpa yang dipadankan rapat dengan minyak semula jadi dalam kulit. Minyak Argan pula kaya dengan vitamin E yang bertindak sebagai agen penyerap untuk memberi rangsangan kulit secara semula jadi. Oleh itu, kombinasi kedua bahan semula jadi ini merupakan ultra- pelembap bagi memberikan sentuhan bak baldu pada kulit tanpa kesan berminyak .


Protect & Brightening

Gabungan Daun Sakura dan Pokok Akar Manis (Liquorice Root) mencerahkan secara semula jadi tanpa menghakis kulit. Ekstrak Daun Sakura mengandungi asid caffeic dan antioksidan yang mengukuhkan keupayaan badan untuk menghindari kerosakan oksidatif pada kulit. Gabungan ini diperkukuhkan lagi dengan Pokok Akar Manis (Liquorice Root) untuk membantu mencegah hyperpigmentasi. Anda dapat merasakan kesan spa yang membantu mencerahkan kulit daripada Daun Sakura dan Pokok Akar Manis (Liquorice Root).



Rangkaian Mandian Antibakteria AIKEN boleh didapati dalam dua (2) saiz, pam botol bersaiz 900gm dijual pada harga RM 18.20 setiap satu manakala pek botol isian semula 850gm dijual pada harga RM 12.30 setiap satu.



xoxo,

Join the conversation!

© AYUE IDRIS. Design by Eve.