Cara Beli Barang Dari China Paling Mudah Tanpa Scam

04 December 2020

Assalamualaikum. Dalam entry ni Ayue akan share dengan anda Cara beli barang dari China paling mudah tanpa scam, dekat mana nak beli barang borong di China, macam mana nak beli barang borong terus dari China, macam mana nak cari supplier China yang trusted dan paling penting, barang borang apa yang paling laris dari China untuk dipasarkan di Malaysia. Menarik tak? Untuk anda yang memang zero knowledge tentang selok belok borong barang dari China ni, kena baca entry Ayue sampai habis ok?

Ayue percaya ramai yang dah tahu beli barang direct dari China ni memang murah banyak berbanding barang yang dijual di Malaysia. Masalahnya, macam mana nak beli barang borong dekat China tu dengan harga yang murah? Shipping dari China ke Malaysia pula macam mana kan. Nanti dapat barang yang murah, shipping pula tak masuk akal. Lagi mahal dari harga barang pula! Jadi, dalam entry ni Ayue akan share dengan cara anda buat duit dengan mudah bila anda sudah mahir mendapatkan lubuk yang murah di Taobao

Cara yang bakal Ayue share ni sangat menjimatkan kos sebab anda dah tak payah nak ke China lagi dah nak cari dan pilih barang. Semua tu kos ok! Bila kos tinggi, modal tinggi, jadi barang yang dijual pun terpaksa letak harga yang tinggi kan. Jadi bila dah cut kos perjalanan ke China, dapat lah anda menjual barang borong anda tu dengan harga yang murah sedikit. Pembeli mesti cari yang lebih murah kan. Anda boleh cuba jual baju raya ke, pokok fiddle fig atau skybird yang viral tu ke, perhiasan rumah, kasut raya, barang baby, eh banyak lagi lah.

Dan paling best, cara yang Ayue nak share ni antara yang paling murah dipasaran! Serious! Ada yang sampai kena bayar beribu ok untuk dapatkan ilmu dan info ni. Anda cuma perlu beli ebook RAHSIA TAOBAO Panduan Import Barang dari China Secara Online (Updated 2021 tau!) Panduan ni lengkap untuk menjawap segala persoalan anda tentang cara borong barang dari China tu. Penulis buku ni dah update siap-siap dah dengan info yang paling latest supaya anda dapat ikut dengan lebih mudah. Maklum lah, website Taobao ni agak pening sikit nak layari. Bahasa Cina kan. Sebab tu kena ada ebook ni. Jadi mudah semua kerja anda nanti dan anda takkan buat kesilapan-kesilapan yang akan merugikan anda.


6 Rahsia Penting Dalam Ebook Ini!

Rahsia 1 : Teknik Mencari Produk Pasti Laku

Ada 5 ciri yang perlu diperhatikan apabila memilih barang yang mahu di borong di TaoBao. Jika barang tersebut memenuhi kelima-lima ciri ini, anda akan mampu menjana keuntungan yang besar dalam perniagaan anda.

Barang yang dipesan akan dapat sampai ke tangan anda dengan selamat dan dengan pantas, ianya juga akan menjadi rebutan kepada pelanggan-pelanggan anda.

Pastikan anda tidak beli dan borong apa-apa produk di TaoBao.com selagi anda belum mengetahui 5 ciri ini!


Rahsia 2 : Produk Yang Perlu Dielakkan!

Ada 4 ciri produk yang perlu anda elakkan apabila ingin memborong barang di TaoBao.com. Jika anda membeli produk-produk ini, ada kemungkinan besar, anda akan menghadapi pelbagai masalah di kemudian hari dan terpaksa menanggung kerugian yang besar.

Jadi, seboleh-bolehnya, elakkan membeli barang yang mempunyai 4 ciri ini.


Rahsia 3 : Langkah Demi Langkah Membuat Pembelian Di TaoBao.com

Ini adalah rahsia yang paling-paling-paling penting. Jika anda menyangka anda boleh terus pergi ke website TaoBao dan membeli barang disana seperti anda biasa membeli di website-website e-commerce yang lain!

Anda sedang melakukan KESILAPAN YANG SANGAT BESAR!

Berita baiknya, panduan ini akan tunjukkan kepada anda secara langkah demi langkah beserta secreenshoot-secreenshoot, bagaimana anda boleh membeli barangan di TaoBao dengan cara yang SELAMAT dan BETUL!.

Ya! Anda juga boleh menggunakan perbankan internet tempatan (maybank2u / cimbclicks dll) untuk membuat pembelian barang di website Taobao! Panduan ini akan tunjukkan caranya!


Rahsia 4 : Barang Kena Tahan Kastam? Atau.. Barang Tak Sampai? Apa Nak Buat?
Kadang kala, walaupun anda sudah melakukan semuanya dengan betul, tetapi ada juga perkara-perkara yang berlaku yang diluar jangkaan anda!!

Barang di tahan di Kastam!
Produk yang diorder tak sampai-sampai!
Produk sampai tapi tak sama seperti yang diorder atau tidak cukup kuantiti!

Apa nak buat? Jangan risau dan panik! Panduan ini akan tunjukkan juga kepada anda bagaimana anda boleh mengatasi semua masalah tersebut dengan tenang dan gembira!


Rahsia 5 : Cara Menjual Produk Yang Telah Diborong Secara Online!
Setelah anda berjaya memborong barang dari TaoBao dan barang tersebut sudah sampai ke rumah anda dengan selamat..

Ada 5 kaedah untuk anda menjual barang-barang tersebut. Panduan ini akan tunjukkan anda 5 tempat dimana anda boleh jual brang-barang anda. Semuanya adalah secara online sahaja!

Anda hanya perlu lakukannya dari depan komputer anda sahaja!


Rahsia 6 : Proses Jualan & Teknik Meng"Ayat"
Bagi anda yang sudah biasa menjual produk fizikal secara online, rahsia ini mungkin kurang penting bagi anda. Tetapi bagi anda yang belum mempunyai pengalaman menjual produk secara online, ataupun sering gagal menjual produk secara online. Ada banyak tips serta ilmu yang boleh anda pelajari pada bahagian ini.

Malah, panduan ini juga turut berikan anda contoh ayat / skrip untuk anda menjual produk anda kepada orang ramai secara online.

Banyak kan? Tapi nanti dulu. Bukan itu saja. Ada bonus lagi tau!



3 Buah Ebook BONUS Hebat!

Tiga ebook bonus yang Ayue maksudkan itu ialah.
  • BONUS #1 : Panduan Meledakan Jualan Menggunakan Fanpage
  • BONUS #2 : Kajian Kes - Sports Armband Untuk Smartphone
  • BONUS #3 : 8 Tips Emas Kejayaan Bisnes Borong Orang Cina
RAHSIA TAOBAO Panduan Import Barang Dari China Secara Online! (Versi 2020)

Kalau anda jenis tak suka membaca, tak mengapa sebab ebook ni ada dua pakej tau. Satu ebook saja dan lagi satu ebook beserta rakaman video tutorial step by step! 


17 RAKAMAN VIDEO TUTORIAL RAHSIA TAOBAO!

Di dalam video ini anda akan dapat melihat secara live bagaimana cara mendaftar di web Taobao, membuat pesanan, membuat bayaran dan sebagainya. Ianya akan dapat membantu anda mempelajari langkah demi langkah cara memborong di Taobao dengan lebih jelas lagi!

Berikut adalah Isi Kandungan bagi 17 Video tersebut.

Video 1 – Tukar Web Taobao Dari Bahasa Cina Ke Bahasa Inggeris
Video 2 – Daftar & Login Di Taobao
Video 3 – Teknik Search Product Dalam Bahasa Mandarin
Video 4 – Teknik Cari Produk Guna Gambar
Video 5 – Panduan Pengiraan Kos & Harga
Video 6 – Panduan Semak Lokasi & Reputasi Seller
Video 7 – Dua Kaedah Borong
Video 8 – Register Akaun Di Web Agent
Video 9 – Cara Topup
Video 10 – Cara Pengiraan Kos Shipping
Video 11 & 12 - Order Menggunakan Agen
Video 13 & 14 - Order Direct Di Taobao.com
Video 15 - Tracking Parcel
Video 16 - Panduan Chat Dengan Seller Walau Tak Pandai Bahasa Cina
Video 17 - Panduan Refund di Taobao


Haa, mudah sangat ni. Follow je apa yang dalam video tu buat, insyaAllah anda tak sesat. Hehe. Bukan senang nak dapat tutorial lengkap macam ni tau. Rugi kalau anda tak rebut peluang yang ada depan mata ni. Manalah tahu tahun depan dah dapat hidup lebih selesa dari sekarang? Rezeki, siap tahu kan. Yang penting langkah pertama tu kena ambil dulu. Beli RAHSIA TAOBAO Panduan Import Barang Dari China Secara Online ni ok.

Berminat? Nak beli tak? Klik button di bawah sekarang tau!

RAHSIA TAOBAO Panduan Import Barang Dari China Secara Online! (Versi 2020)

Semoga berjaya! Amen~

Join the conversation!

© AYUE IDRIS. Design by Eve.