GLOWTOX | Supplement untuk penjagaan usus

Saturday, February 13, 2016


Assalamualaikum. Keturunan Ayue memang ada sejarah kanser usus. Nenek belah ayah Ayue, ayah Ayue sendiri, malah abang Ayue yang kedua pun terkena juga kanser usus. Nenek dan ayah Ayue meninggal disebabkan penyakit kanser ni.

Mujur abang Ayue dapat kesan awal, jadi segala rawatan dah dibuat dan syukur, kini abang Ayue beransur pulih dan hidup seperti biasa. Tapi pemakanan kena berjaga-jaga, risau nanti kanser tu datang balik. Ayue sendiri tak pasti kanser ni datang macam mana. Adakah sebab pemakanan atau keturunan Ayue. Risau juga dibuatnya. Hmm.

Alhamdulillah, buat masa ni Ayue takda tanda-tanda kanser pun, cuma Ayue memang ada masalah usus. Kalau orang lain, hari-hari buang air besar, Ayue tidak. Selang dua tiga hari baru Ayue ada rasa nak membuang air besar, dan kalau dah membuang pula, mesti tiga atau empat kali masuk tandas sehari. Nampak tak betapa tak sihat nya kitaran buang air Ayue?

Jadi sebelum jadi sesuatu, lebih baik kita mencegah dari merawat kan? Minggu lepas, Ayue dah mula minum GLOWTOX, minuman yogurt yang diformulasi lengkap dengan gabungan bahan semulajadi.


GLOWTOX Yogurt Drink mempunyai gabungan bahan semulajadi berasaskan:

Ekstrak Biji Anggur
Acai Berry
Ekstrak Zaitun
Habbatussauda
Fructooligosaccharida
Multivitamin

Bukan itu saja, ia juga digabungkan dengan formula :

Pre-biotic untuk penjagaan usus
Anti-oksida untuk anti penuaan, awet muda & mengekalkan kulit yang cantik
Anti-kanser untuk mencegah daripada penyakit kritikal




Nampak tak betapa sesuainya Ayue dengan Glowtox ni? Selain mempunyai Pre-biotic untuk penjagaan usus Ayue, ia juga ada anti-kanser untuk mencegah daripada penyakit kritikal. Memanglah, kalau nak sakit tu, sakit juga, tapi tak salah kita berjaga-jaga kan? Sekurang-kurangnya kita berusaha.


Sekarang ni alhamdulillah, hari-hari Ayue ke tandas. Takda lagi masalah macam sebelum ni. Ayue lega juga sebab sekarang perut tak lagi mengeras lepas tiga hari tak membuang air besar kan. Bukan tu je, sekarang Ayue tengah sibuk dengan testing part di tempat kerja. Badan Ayue tak lagi cepat letih dan penat lepas pengambilan Glowtox ni. Makin bertenaga pula.

Lagipun umur Ayue dah 29 tahun, selain kesihatan, kecantikan dalaman pun Ayue kena jaga juga betul tak? Glowtox ni juga mempunyai Anti-oksida untuk anti penuaan, awet muda & mengekalkan kulit yang cantik. Ayue memang kurang masalah jerawat, tapi kulit Ayue jenis yang kasar, bukan halus. Ayue baru ambil Glowtox ni seminggu, dan Ayue dah mula nampak perubahan sikit-sikit. Kalau diambil berterusan, makin lembut dan glowing  lah kulit Ayue nanti.


Untuk anda yang mempunyai masalah seperti dibawah ni, boleh lah cuba Glowtox okey?

Sembelit
Gastrik dan ulcer perut
Cirit-birit
Ketidakhadaman (angin, ketidakselesaan perut) sebu, BUNCIT
Allergik
Jangkitan bakteria
Selsema
Kolestrol
Sistem imunisasi rendah
Buasir
Kulit kusam
Kulit berjerawat
Susah turun berat badan
Badan tidak bertenaga & cepat letih (banyak toksin dalam badan)

Banyak juga kelebihan yang kita dapat bila minum Glowtox, tak rugi mencuba. Kanak-kanak, ibu menyusu, wanita mengandung (4 bulan dan ke atas) pun boleh ambil Glowtox ni sebagai supplement. Jangan risau.

Kalau anda mempunyai masalah macam Ayue, sembelit, lepas ni senang dah nak membuang sebab Glowtox ni cuci usus kita. Lagipun Glowtox ni bukan kolagen, kalau anda ambil kolagen, anda kena minum banyak air, kalau tidak akan dehydrate. Apa pun, anda masih kena minum air 8 gelas sehari sebab itu kan keperluan badan? Hehe.


Cara pengambilan ni mudah saja :
Satu sachet dibancuh dalam 100 ml air dan terus diminum (air suam atau air sejuk)

Arahan pemakanan:
1-2 sachet sehari. Sebaiknya diambil waktu pagi dan malam (dalam keadaan perut kosong).

Tapi kalau Ayue, Ayue lebih suka minum dengan air sejuk, goncang dalam shaker dan minum. Kalau ada lebih masa sikit, Ayue bancuh dan letak dalam freezer bagi beku. Lepas tu boleh lah blend jadi smooties. Kalau malas atau busy sekalipun, Ayue terus makan direct serbuk ni. pun sedap! Tapi jangan lupa minum air pula lepas tu. Tersedak nanti. Awesome gila tau rasa Glowtox ni. Ada rasa mixberries, masam-masam manis yogurt. Takda masalah pun untuk kanak-kanak minum.




Segala testimoni anda boleh lihat disini okey :


Harga Glowtox :
1box RM80 (15sachets x 20g)
Free postage Semenanjung
(Sabah Sarawak add RM10)

Harga Promosi :
2bxs RM150
Free shaker
Free postage Semenanjung
(Sabah Sarawak add RM10)

* Setiap pembelian dua kotak Glowtox, anda akan dapat FREE shaker.



Mana nak beli Glowtox ni? Cepat-cepat contact no dibawah ni ya.

Contact no :
013-294 1101
011-1194 1101


Untuk maklumat lanjut tentang Glowtox, boleh layari :
FB page : TIARA WELLNESS HQ
IG : tiarawellnesshq



xoxo,

post signature

You Might Also Like

0 comments

Youtube Channel

Instagram

Facebook Page