ZOLACE.com - Butik Muslimah Online Malaysia

12 December 2014

Assalammualaikum awak~

Saya percaya ramai wanita kat luar sana yang makin gemar untuk shopping online berbanding terpaksa redah jammed atau redah lautan manusia bila tiba time sale kan? Iye..saya tau sebab saya pun sama :)

Tambah-tambah bila hujung tahun ni, Year End Sale (YES)..lagi lah kan? Confirm berpusu-pusu manusia nak ke sana. Abang-abang tu mesti redha je bila terpaksa ikut kakak-kakak shopping. Boleh naik syehhh tau? Haha..

Thanks to Online Shopping, saya dan kakak-kakak yang tak berapa suka nak berlawan-lawan siku dengan orang lain masa shopping, boleh shopping sepuas-puasnya hanya di hujung jari... :)

Jadi, untuk mempelbagaikan lagi pilihan awak untuk shopping online, meh saya nak share satu lagi online shopping di mana awak boleh dapat pelbagai busana muslimah yang terkini.



ZOLACE.com

Zolace ni merupakan sebuah butikmuslimah online di Malaysia. Ada macam-macam produk yang awak boleh beli di Zolace ni, antaranya Pakaian, Tudung, Bag,  Aksesori dan Lingerie. Ohsem kan? Now awak da ada satu lagi pilihan untuk online shopping..takda la asyik dari tempat yang sama je :)


Okey.

Selalunya, kalau saya shopping online, saya akan cari dress muslimah dan blouse muslimah. Tak pun Palazzo pants. Memang kalau ada sale, itu yang akan saya beli dulu..hehe..jom tengok apa yang saya jumpa dekat dalam Zolace ni.


DressMuslimah


Kenapa saya suka shopping dress? Sebab dress sekarang ni da mula dapat perhatian dari kaum wanita, terutama wanita berkerja macam saya ni..mudah dan flexible. Boleh masuk dengan apa jua keadaan dan situasi, sebab tu kalau shopping, mata ni mesti nak tengok jugak dress muslimah yang ada, kot-kot berkenan kat hati, boleh rembat terus! Hehe..Kat Zolace ni ada macam-macam jenis dressmuslimah terkini yang awak boleh pilih..cantik!


Blousemuslimah



Hah..blouse pun sama, agak-agak da bosan pakai dress pegi kerja..tukar pulak pakai blouse. Jadi blouse ni pun memang termasuk dalam shopping list ..haa, cantik kan blousemuslimah Malaysia ni? Macam berkenan je yang color pink tu.. :p


 Palazzo pants for woman


Bukan tu je yang ada kat Zolace ni..skirt labuh dengan baju kurung moden pun ade tau! Pun cantik-cantik jugak..geram je tengok.sampai tak tau nak pilih yang mana :)


Skirt Labuhyang berkualiti



Bajukurung moden

Bajukurung moden on sale!


Sling Bag forwoman


Tak nak carik baju? Takpa..tudung dengan bag pun ada la kat Zolace ni..


Tudung bawal


Tudung bawalplain ada..tudung bawal print pun ada :)


Saya pentingkan kualiti kalau membeli..di Zolace ni barangan nya berkualiti..Kenapa saya kata berkualiti?



Sebab, sebelum shopping..kita boleh tengok secara close up macam mana material produk yang kita nak beli tu sebenarnya..bagus kan? Baru la puas hati bila da sampai produk ke rumah nanti J Takda lah nak meroyan marah-marah seller bila produk da sampai rumah and kata produk yang dibeli tak sama dengan yang dalam gambar…haa..ni die da tunjuk close up lagi..sila beli dengan bijak ye? hehe


Oh ye, lagi satu Zolace ni bagus sebab setiap produk yang dijual, dia ada cerita sikit tentang produk tu dan detailsnya sekali. Material ape die guna, berapa %, boleh basuh pakai tangan ke..mesin ke..semua dia ada nyatakan dekat situ untuk memudakan pembeli membeli dengan hati yang tenang..hehe..

Untuk pencinta accessories, awak jagan risau sebab kat Zolace ni macam-macam ada termasuk lah accessories. Ada necklaces, bracelets, earings, rings dan belt.



Necklaces


Untuk yang suka mix and match tu, bila da pilih-pilih baju tadi, boleh la pilih sekali dengan accessories ni.



Rings


Kalau macam saya, saya lebih suka pakai ring dan bracelet..


Ok lah..ok lah..sebenarnya saya da pun shopping dekat Zolace ni..hahha..saya pilih ColourMe Surprise Blouse Muslimah warna Pink RM49.00



Dan Sling Over SatchelBag in Blue RM79.00



I know..i know..cantik kan?? Jeles la tu?




Fuhhh..posing tak ingat punya…ahahha..da macam model tak bertauliah :p
Bukan apa, dia automatic jadi bila pakai baju dengan bag cantik ni..hahah..ampun~

Saya da shopping..awak bila lagi? Kalau awak tercari-cari busana muslimah yang cantik, ada pelbagai fesyen, pelbagai warna, pelbagai pilihan, boleh lah survey-survey dekat Zolace ni ye? Confirm mesti ada yang berkenan..harga pulak bagi saya still affordable :)

Good news untuk awak sebab Zolace ni menyediakan perkhidmatan free-shipping ke Malaysia, Singapore dan Brunei!! Hoyeah! Da jimat da kat situ..tak payah fikir kos postage mahal-mahal kan?

Pastu kalau awak nak lagi jimat, sila la cek Zolace ni hari-hari sebab diorang ada daily deals setiap hari!! Boleh cek apa produk yang tengah sale hari tu..haa..mana tau produk yang awak nak tu tengah sale hari tu kan? Boleh grab terus….tak payah fikir panjang da.. :)







Have fun shopping!



xoxo,

post signature

Join the conversation!

  1. Ehhh ! Baju kita samaaaaaaa. Wakakakaka.

    ReplyDelete
  2. wahhh beli dah rupanya....cantik2, and takdelah mahal sgt...nk try nnt bile balik msia :D

    ReplyDelete

© AYUE IDRIS. Design by Eve.