Transgluta by Zenia | Rahsia memutihkan kulit satu badan

10 August 2015

Assalamualaikum. Dah menjadi persepsi semua orang bahawa orang berkulit putih atau cerah tu didefinasikan sebagai cantik. Asalkan wanita tu putih, mesti di anggap cantik, lagi-lagi kalau ditambah dengan gebu pula. Lagi lah menjadi pujaan ramai. Walaupun wanita berkulit hitam manis ni sudah pun mempunyai kecantikan tersendiri, Ayue pasti ramai diantara mereka berpusu-pusu mencari produk untuk memutihkan kulit. Betul tak?

Tipulah kalau Ayue kata Ayue tak termasuk dalam golongan tu. Lagi-lagi kalau kulit Ayue terbakar dan berbelang disebabkan terik panas matahari. Tak senang duduk dibuatnya. Hitam manis tu cantik, tapi kalau hitam sunburn? A big NO NO.

Dengan lambakan produk memutihkan kulit yang bersepah-sepah dijual di merata Malaysia ni, ramai yang cenderung untuk mengambil produk yang salah. Kebanyak produk yang dijual menggunakan konsep menghakis dimana ia sangat tidak bagus untuk kulit. Mana tidaknya, produk tu menghakis kulit menjadi lebih nipis dengan cara menggelupas. Elok ke macam tu? Tempoh pengelupasan pula berapa lama? Takkan nak pergi office dengan kulit menggelupas sana sini kan?

Tak cukup dengan tu, ada yang siap ambil suntikan Glutathione dan Vitamin C pula lagi. Memang putih gebu lah kalau suntik kedua-dua bahan tu, tapi berani ke? Bukan senang nak cari yang original, yang tiruan tu berlambak. Salah cucuk, jadi apa pula kulit tu nanti. Alahai.

Dengar sini wahai kawan-kawan, untuk memutihkan kulit, anda memerlukan Glutathione yang tinggi. Produk apa yang mempunyai Glutathione yang tinggi dan tak membahayakan? Jawapan Ayue : TRANSGLUTA.


Transgluta ni merupakan produk memutihkan kulit menggunakan 100% teknologi Korea yang berbentuk pil. Ia mempunyai kandungan Glutathione yang tinggi dan tidak membahayakan. Kenapa Ayue kata tak merbahaya? Sebab Glutathione ni memang tidak membahayakan. Kalau kandungan Glutathione ni banyak di dalam badan pun, ia akan turun menjadi air kencing. No worries.

Paling best, disebabkan Transgluta ni tinggi Glutathione, ia memberi kesan pemutihan berganda, menghilangkan jerawat, memudarkan jerawat, mengecilkan pori serta melicinkan kulit. Bukan saja memutihkan kulit muka tau, tapi kulit satu badan. Bawah ketiak, celah kelengkang atau leher berkerak sekali pun akan putih lepas pengambilan Transgluta ni.




Kenapa anda harus memiliki Transgluta?
  • 100% BAHAN ASLI GLUTATHIONE, VITAMIN C DAN ANTIOXIDANT
  • 250MG ORIGINALLY FR KOREA
  • DIDAPATI DARI DOKTOR COSMETIC DAN DOKTOR SURGERI PROFESIONAL 
  • TUJUAN UTAMA TRANSGLUTA MEMUTIHKAN KULIT
  • FDA APPROVED!
  • THE MOST POWERFUL SPOT CORRECTOR
  • FADING PIMPLES, ACNE SCAR, RED MARKS, DARK SPOT
  • WHITEN SKIN UP TO MAX!
  • HIGHLY RECOMENDED TO EKZEMA PATIENT


Tapi biasalah, tona warna setiap manusia kan lain-lain. Ada yang gelap sikit, ada yang gelap banyak. Jadi hasilnya akan mengambil masa yang berlainan.
  • Kulit yang sederhana cerah akan ambik masa 1-3 bulan
  • Kulit tona gelap ambil masa 3-6 bulan
  • Kulit amat gelap ambil masa 6-12 bulan
  • Kulit Hitam ambil masa 18 bulan keatas


Yang penting ambil secara berterusan, jangan cepat bosan, dan minum air sekurang-kurangnya 8 gelas sehari. Ini penting!




Cara pengambilan Transgluta:
Hari pertama hingga hari ke tujuh - 2 biji (Sebelum sarapan & sebelum tidur)
Hari ke lapan dan seterusnya - 1 biji sehari


Jika anda makan supplement lain, jangan risau. Anda masih boleh mengambil Transgluta ni cuma jarakkan pengambilan selang 3-4 jam.


Ramai yang dah cuba Transgluta ni dan masing-masing dan kulit putih gebu dan kurang berminyak. Nak lagi berkesan, anda boleh ambil sekali dengan Zenia Collagen. Ini antara terstimoni dari mereka. Ketara gila.












Ada rasa teringin nak beli tak? Mesti ada kan? Elele. Cepat-cepat order okey? 

Harga asal zenia collagen : RM 150
Harga asal Transgluta : RM 139.90 (Promo RM89.90)

TAPI!!

Kalau anda beli Zenia Collagen + Transgluta, harga cuma : RM 230
Dapat FREE Zenia Foundation + FREE Postage tau. Penjimatan berganda!



Kalau anda nak order, boleh contact Kak Suraya Sulatin yang comel ni di talian 012-9184042 tau.



Jom putih tanpa Injection!



xoxo,

post signature

Join the conversation!

  1. Jom Singgah Blog Saya

    Koleksi Resepi emak
    http://koleksiresepiemak.blogspot.com/

    Info Filem Terkini
    http://filemhebat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Salam, nak tanya aklau saya ambik transgluta ini masa pregnant boleh ke?

    ReplyDelete

© AYUE IDRIS. Design by Eve.