GREDAC | Global Real Estate Developers and Agents Conference 2016

29 February 2016

Assalamualaikum. Pernah dengar tentang GREDAC? GREDAC ni merupakan singkatan daripada Global Real Estate Developers and Agents Conference yang bakal berlangsung pada 14-15 April 2016 ini di Sunway Pyramid Convention Centre


Buat kali pertama, Malaysia akan menjadi tuan rumah kepada persidangan ini akan menghimpunkan para pemaju hartanah dan agent real estate yang bertaraf dunia dan mempunyai  nama-nama besar dalam industri ini. Persidangan ini akan diuruskan oleh Wonderlist Property.

Selain dapat bertukar buah fikiran mengenai masa depan dan pengaruh ekonomi semasa dalam industri hartanah, GREDAC akan membawa pemaju hartanah dan agent hartanah yang berpengaruh untuk menjalinkan kerjasama yang erat dalam bidang ini.

GREDAC merupakan platform terbaik untuk menawarkan event matchmaking antarabangsa, mengumpulkan pemain hartanah yang berpengalaman dan mampu memberikan buah pandang untuk isu hartanah pada masa kini dan hadapan.

Terdapat lebih 50,000 pemaju hartanah yang akan hadir dari seluruh dunia antaranya Singapura, Thailand, Indonesia, Filipina, Kemboja, Vietnam China, Hong Kong, Taiwan, Jepun, Afrika Selatan dan Australia.


Jika anda berminat untuk menyertai persidangan ini, yuran pendaftaran adalah RM680 dan bagi delegasi dari luar negara pula adalah USD250.





Untuk maklumat lanjut boleh hubungi mereka di :
Website : www.gredac.com
Talian : 03-93680019 / 03-93680020 
Email : enp@wonderlist.property



xoxo,

Join the conversation!

  1. Can you please give us an update should there be next real estate conference in KL? will appreciate your response. Terima kasih

    Property Market Malaysia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi, there will have conference in JB on 24-25 Sept. For KL, I'm not sure. You may check http://www.gredac.com/ for any updates ya.

      Delete

© AYUE IDRIS. Design by Eve.