Move Your Body Zumba 2016 dengan Watsons

29 July 2016

Assalamualaikum. Hai korang! Semangat Ayue nak cerita kali ni. Siapa yang kaki ZUMBA dekat sini? Zumba lovers anyone?? Hah. Kalau ada, jom join Move Your Body Zumba 2016 dengan Watsons!! Ni Zumba Beach Party yang paling besar diadakan tau. Siap ada tema glow in the night lagi. Tak sabar nya!


Tahun lepas, acara Zumba ni diadakan di Penang. Ada 7,000 peserta yang join. Jadi tahun ni Watsons Malaysia nak pecahkan rekod tu membuat acara Zumba yang lagi happening berbanding tahun lepas. Antara International Zumba Instructors yang akan mengajar kita nanti adalah Zumba Education Specialists, David Velez dari Colombia dan Michael Thomas from Australia. Bukan calang-calang orang okey.


Ayue pun suka sangat zumba ni tau. Salah satu senaman yang boleh buat Ayue bergerak tanpa henti berbanding senaman lain. Cepat je nak fedup nya, tapi kalau Zumba, selagi mampu nak juga buat! Sebab muzik dia yang menyeronokan tu. Hehe. Tak pandang orang kiri kanan dah kalau dah start Zumba.




Zumba kali ni lebih seronok sebab kita berzumba di dalam gelap, siap ada lampu-lampu berkelip. Ayue dah dapat bayangkan macam mana happeningnya nanti Zumba tu nanti. Lagi seronok bila Zumba ni dibuat di Sunway Lagoon Surf Beach. Macam tepi pantai uols!

Bukan tu je, nanti ada selebriti yang akan menyertai Zumba ini antaranya Hitz FM radio announcers - Ean dan Arnold. Malah Malaysia's finest DJs termasuklah Jakeman, Skelator, Leng Yein, Chukiess, Whackboi dan H3 pun ada tau.





Mesti yang kaki Zumba tu dah excited nak tau macam mana nak join kan? Mudah je. Anda hanya perlu dapatkan tiket di seluruh Watsons store di Lembah Klang dan juga Seremban dengan harga RM59

Yang duduk luar kawasan jangan risau, anda boleh beli secara online melalui Move Your Body Watsons Malaysia Webpage : http://www.watsons.com.my/moveyourbody

Kepada Watsons VIP members dan para pelanggan boleh dapatkan20% diskaun daripada harga tiket bila membeli produk daripada jenama yang menyertai Watsons Move Your Body Zumba 2016. Jenama yang terlibat adalah :




Watsons Move Your Body Zumba 2016


Date: 22nd October 2016
Time: 6pm- 11pm
Venue: Sunway Lagoon Surf Beach
Theme: Glow In The Night
Ticket Price: RM59 (includes T-Shirt, Glow Party Pack, Medal,Bib, RM10 Cash Voucher & Drawstring Bag)


Jumpa kat sana nanti~ 

Untuk maklumat lanjut tentang Move Your Body Zumba 2016, layari :



xoxo,

post signature

Join the conversation!

© AYUE IDRIS. Design by Eve.