Menang Hadiah Bernilai RM10 000 Dengan Peraduan Wefie Raya Bersama Jus Hidayah Gold

26 June 2018

Assalamualaikum. Musim raya ni Ayue percaya gallery masing-masing mesti penuh dengan gambar kan? Lagi-lagi gambar selfie, mesti penuh album tu kan? Apa kata sambil-sambil selfie tu, sambil anda join sekali Peraduan Wefie Raya Bersama Jus Hidayah Gold ni. Hadiahnya boleh tahan best tau. Yelah, dah alang-alang nak bergambar tu, bergambar lah sekali dengan Jus Hidayah Gold. Untung-untung boleh menang hadiah.



Jus Hidayah Gold

Jus Hidayah Gold ini adalah produk Seraimas yang paling laris di pasaran. Untuk pengetahuan semua, Jus Hidayah Gold ini adalah minuman kesihatan yang digabungkan dengan 23 jenis herba terpilih iaitu :
  • Madu
  • Buah Tin
  • Kismis
  • Kurma Merah
  • Apricot
  • Delima
  • Lada Pintal
  • Cengkih
  • Buah Pala
  • Senduduk Putih
  • Mahkota Dewa
  • Habbatus Sauda
  • Mengkudu
  • Teja Lawang



Dengan gabungan semua herba terpilih ini merupakan makanan sunnah dan memang diyakini dari zaman nenek moyang bagi mengubati penyakit samada luar dan dalaman. Jadi produk Jus Hidayah Gold ini memberi satu alternatif bagi mengekalkan kesihatan dan kecantikan khas untuk semua peringkat umur.


Sedikit info tentang Serai Mas Herbs Sdn Bhd

Serai Mas Herbs Sdn Bhd ditubuhkan sejak dari tahun 2005 lagi. Pengarah Urusan iaitu Datin Hajjah Sunira Bibi Ali Akhbar menyediakan pelbagai rangkaian produk kesihatan dan kecantikan yang bermutu tinggi. Antara produk terawal keluaran SeraiMas adalah Losyen Terapi Anggun dan Dara Mas Cucian Wanita, Serai Mas Herb serta Astanita Collagen Skinz dan C'Bidadari Juice Khas untuk kaum wanita yang mementingkan kecantikan luaran dan dalaman. Kemudian barulah Seraimas berkembang dengan memperkenalkan produk yang lain seperti Jus Hidayah Gold, Kismis Hidayah, Raudhah Energy Drink, Rest Slimm Mango Drink dan Bengkung Puteri Mas.


Peraduan Wefie Raya Bersama Jus Hidayah Gold



 Peraduan Wefie Raya Bersama Jus Hidayah Gold yang adakan oleh Seraimas ni bermula dari 17/5/2018 sehingga 1/7/2018 (10 malam). Kalau anda nak join, kena cepat lah okey sebab tarikh tutup dah tak lama dah ni. Tarikh umum pemenang adalah pada 1 Julai 2018 melalui Facebook Seraimas HQ

Peraduan ini terbuka kepada semua pelanggan tetap Jus Hidayah Gold. Kalau anda belum beli takpa, jangan risau sebab anda boleh dapatkan Jus Hidayah Gold dekat mana-mana toko jamu, website Seraimas ataupun melalui Facebook Seraimas HQ.

CARA PENYERTAAN

1) Beli Jus Hidayah Gold
2) Peserta perlu bergambar beramai-ramai (“wefie”) bersertakan Jus Hidayah Gold sebagai bukti
3) Muat turun aplikasi QR reader di App Store atau Play Store dan scan QR code yang tertera di kotak Jus Hidayah Gold
4) Isi butiran lanjut dan masukkan “original code”. Ikut langkah seperti yang tertera di laman sesawang www.seraimas.my
5) Masukan slogan "Saya sertai peraduan Wefie Raya Jus Hidayah Gold kerana........." Ayat tidak boleh melebihi 50 patah perkataan.
6) Muat naik gambar wefie raya anda di platform yang disediakan. Dengan memuatnaik gambar di platform ini anda telah mengakui bahawa:
  • Gambar adalah milik anda
  • Tiada sebarang pelanggaran hak cipta atau seumpamanya
  • Anda bertanggungjawab sepenuhnya terhadap gambar dan maklumat yang dimuatnaik
  • Membenarkan pihak penganjur menggunakan atau menyiarkan gambar anda di sebarang media bagi tujuan pengiklanan dan promosi produk Seraimas.
7) Untuk anda berpeluang memenangi hadiah, penyertaan anda mestilah diterima pada hari akhir tempoh peraduan. Semua penyertaan yang diterima di luar tempoh peraduan tidak akan dilayan.
8) Dengan menyertai peraduan ini, anda adalah dengan ini dianggap telah menerima dan bersetuju dengan terma dan syarat Peraduan #WefieRayaJusHidayahGold. Sila klik link ini

Anda boleh menghantar seberapa banyak penyertaan yang dikehendaki dengan syarat setiap penyertaan mesti mempunyai gambar kotak produk Jus Hidayah Gold sebagai bukti pembelian. Nak tau apa hadiah lumayan yang Ayue sebut-sebutkan dari tadi ni? Haa, Hadiahnya bernilai RM10,000 dan anda berpeluang untuk beramah mesra di rumah terbuka Hari Raya bersama Imam Muda Asyraf dan keluarga Seraimas bersama pasangan.



HADIAH
Seramai 5 orang pemenang akan dipilih. Berikut adalah hadiah-hadiah yang bakal dimenangi.

Tempat Pertama:
Gold Bar (20g) + 2 jemputan ke rumah terbuka bersama Imam Muda dan keluarga Seraimas

Tempat Ke-2:
Gold Bar (10g) + 2 jemputan ke rumah terbuka bersama Imam Muda dan keluarga Seraimas

Tempat Ke-3 sehingga ke 5:
1 dinar emas + 2 jemputan ke rumah terbuka bersama Imam Muda dan keluarga Seraimas


Aduh, GOLD BAR! Bukan calang-calang sungguh hadiahnya ni. Boleh jadi pelaburan masa depan kot ni. Haish, ruginya kalau tak join. Beratnya 20g pula tu. Cincin yang 5g tu pun jenuh kumpul duit ye tak? Ni orang nak bagi free je, tak kan nak grab kot?


Imam Muda Asyraf

Ustaz popular! Siapa yang tak kenal Imam Muda Asyraf ni. Ayue suka baca teguran-teguran dia yang nampak lembut, tapi sebenarnya tegas. Seraimas telah memilih Imam Muda Asyraf sebagai duta produk Jus Hidayah Gold yang terkenal dengan tagline 'Lebih Kuat, Lebih Cergas, Lebih Beramal'.


Untuk anda yang tak kenal Imam Muda Asyraf ni, beliau merupakan juara musim pertama program pencarian imam dalam kalangan generasi muda. Selepas habis program pencarian imam, beliau terus aktif berdakwah melalui program bual bicara iaitu Hidayah Talk. Program Hidayah Talk ini mengupas topik-topik semasa tentang kekeluargaan dan kesihatan. Anda boleh tengok program ini melalui laman Facebook Seraimas HQ. Ianya akan disiarkan tiga kali dalam sebulan.


Untuk maklumat lanjut tentang Peraduan Wefie Raya Bersama Jus Hidayah Gold ini, sila layari :

Join the conversation!

© AYUE IDRIS. Design by Eve.