Kursus cara beli barang dari China | Taobao & 1688

16 July 2021

Hai, entry yang Ayue tulis kali ni adalah khas untuk anda yang mencari cara beli barang dari China, cara mencari supplier dari China, tempat borong barang di Taobao dan juga 1688. Kenapa entry ni khas untuk anda? Sebab dalam entry ni Ayue nak share tempat untuk anda pergi kelas atau kursus untuk belajar dari BASIC ke ADVANCE tentang Taobao dan 1688.com. Dua website ni adalah tumpuan utama dan LUBUK para peniaga di Malaysia yang memborong DIRECT dari negara CHINA dan menjualnya di Shopee, Lazada dan pelbagai lagi platform. Menarik bukan? Ok jom Ayue terangkan lebih lanjut.

Nama kursus ni adalah BASIC TO ADVANCE Taobao & 1688.com. Apa yang anda akan dapat dapat kelas ni? Ayue senaraikan semuanya di bawah.
  • Anda BERUPAYA UNTUK BELAJAR CARI SUPPLIER SECARA DIRECT! Tak perlu ORANG TENGAH lagi.
  • Anda BERUPAYA UNTUK MENJADI ORANG PERTAMA yang keluar dengan PRODUK VIRAL & TRENDING.
  • Anda MAMPU UNTUK MEMULAKAN BISNES POOL ORDER tanpa modal. Bantu ramai orang untuk beli direct. Untung atas perkhidmatan membeli saja.
  • Ingat. Ini BUKAN KELAS BASIC semata-mata. Mereka AJAR SEMUANYA!

Jadi, apa yang ada dalam modul ni yang anda akan belajar nanti dalam kelas Taobao & 1688.com online training ni?
  1. Cara Buka Akaun di Taobao
  2. Cara daftar Alamat di Taobao
  3. Cara Buat Carian Produk Berkesan & Filter Harga di Taobao & 1688
  4. Cara Menapis Seller di Taobao & 1688
  5. Cara Membuat Pembelian di Taobao & 1688
  6. Cara Kira Kos Shipping dari China ke Malaysia
  7. Cara Custom Produk Anda di 1688
  8. Cara Deal Bisnes Menggunakan Wechat di 1688
  9. Cara Memulakan Bisnes Pre Order anda Yang Pertama
Lengkapnya! Tak payah pening-pening nak belajar dekat tempat lain dah. Kalau Ayue beritahu anda harga untuk kelas ni mesti anda terkejut. Kelas Taobao & 1688.com online training ni hanya RM49 tau!! YES! RM49 sahaja. Murah gila kan? Mana nak dapat kat tempat lain. Tak sabar nak daftar dah? Sabar-sabar kejap. Ayue ada benda best lagi nak share ni. 

Bukan itu saja tau. Mereka juga ada tawarkan kelas Shopee online training sebagai add-on dimana anda akan belajar Teknikal 100% Basic to Advance Tanpa Upsell. Dalam kelas tu nanti anda akan terus setup kedai anda. Haa, baguskan? Boleh terus menjual tau! Tak perlu lengah-lengah lagi. Tak perlu tunggu sampai kelas habis baru nak buat apa yang coach ajar. Dalam kelas boleh terus buat semuanya. Tak faham tanya terus!

Modul yang akan disampaikan dalam kelas Shopee Online Training ni adalah :
  1. Pengenalan Shopee
  2. Shopee Features
  3. Setup Akaun Shopee
  4. Account Setting
  5. Upload Product
  6. Edit Gambar (Slide & Video)
  7. My Shop Categories
  8. Activate Shopee Pay
  9. Konsep Dropship
  10. Free Shipping
  11. Free Marketing- Boost Product
  12. Shopee Ads
  13. Discount Promotions
  14. Vouchers
  15. Campaigns
  16. Shocking Sale
  17. Flow Order masuk
  18. Cancellation/Return/ Refund
  19. Shopee Wallet
  20. How To Make YOUR First RM10,000 In Shopee
Banyak kan? Dari apa yang Ayue tengok dalam senarai yang ada dalam modul ni, anda akan belajar lengkap lah tentang Shopee. Jadi tak perlu risau. Dan yang paling best, dan yang paling gempak yang ada dalam modul ni adalah "How To Make YOUR First RM10,000 In Shopee", "Bagaimana nak buat RM10,000 pertama anda di Shopee"!! Whoa! Menarik gila!

Cepat-cepat register dan belajar ok? Ayue doakan anda yang ingin berniaga dan mencari income lebih di musim pandemik ni dimurahkan rezeki hendaknya. Amin.

Dah, jangan tunggu-tunggu. Jom daftar cepatttt.

Klik gambar untuk daftar kelas!

Kursus cara beli barang dari China | Taobao & 1688

Kursus cara beli barang dari China | Taobao & 1688


Atau kalau anda tak berminat nak ke kelas. Anda lebih selesa belajar sendiri. Anda boleh beli saja PANDUAN BORONG CHINA ONLINE DIRECT DARI CHINA MELALUI PLATFORM TAOBAO dan 1688.com

PANDUAN BORONG CHINA ONLINE DIRECT DARI CHINA MELALUI PLATFORM TAOBAO dan 1688.com

PANDUAN BORONG CHINA ONLINE DIRECT DARI CHINA MELALUI PLATFORM TAOBAO dan 1688.com


Bukan itu saja, PANDUAN LENGKAP MENJUAL DI SHOPEE & CARA BOOST SERTA MARKETING BERKESAN pun ada juga. Bukan setakat 9 Chapter saja ye. Semua sekali ada 22 Video Panduan tau. InsyaAllah anda akan faham dari a-z. 

Kursus cara beli barang dari China | Taobao & 1688

Dan juga PANDUAN LENGKAP PENGGUNAAN SISTEM MYWAU. Untuk anda yang tak tahu apa MyWau yang Ayue sebutkan dari tadi ni. MyWau ni sebenarnya adalah platform di mana usahawan membangun dengan latihan Borong China secara online. Apa yang ada dalam panduan ini adalah Pengurusan Penghantaran Direct dari China ke Pintu Rumah & Pembayaran Alipay serta WeChatPay. Best nya MyWau ni, dia ada support group di Facebook dan juga Telegram yang sangat aktif. Jadi anda tak perlu risau kalau ada benda yang anda tak faham, anda boleh rujuk di group. 

PANDUAN LENGKAP PENGGUNAAN SISTEM MYWAU


Banyak nya! Macam-macam ada. Kalau betul-betul baca dan teliti semua info ni, memang meletop lah sales anda nanti. InsyaAllah. Tak cuba tak tahu kan? Yang penting usaha. Jadi dah ready dah nak beli ebook panduan beli barang dari China di Taobao & 1688 ni? 

Klik gambar untuk beli PANDUAN BORONG CHINA ONLINE TAOBAO & 1688

Kursus cara beli barang dari China | Taobao & 1688






Best of luck!

Join the conversation!

© AYUE IDRIS. Design by Eve.