Baju Raya Plus Size 2021 | MisClaire

19 April 2021

Assalamualaikum. Baju raya plus size ni memang kadang-kadang susah nak cari. Walaupun online banyak, tapi susah nk pastikan kualiti kain nya tu ok ke tidak. Ayue sendiri dah beberapa kali beli baju plussize dari macam-macam website. Tapi kebanyakkanya memang kualiti nya tak best. Design baju plus size nya pun tak berapa cantik. Baju plus size ni biasa akan lebih mahala dari size biasa sebab dia menggunakan kain yang lebih kan. Alang-alang membelim kita mesti nak yang cantik kualitinya.


Ayue pernah beli baju raya plus size di Misclaire. Memang puas hati sangat. Kainnya tak nipis dan tak panas. Sesuai lah dengan lifesyle Ayue yang ada anak kecil ni. Size nya pula ada dari size yang kecil XL  sampai dah paling besar 7XL!! Yes! Memang banyak size yang besar dan jangan risau, size anda pasti ada.

Design baju raya pula memang cantik ye. Design yang sesuai dengan orang yang berbadan besar. Siapa kata orang kurus je boleh berfesyen? Orang badan besar pun boleh ok? Design dan fesyen baju plus size yang ada dekat Misclair ni memang serious MELETOPS! Cantik-cantik belaka. Anda mesti nak beli lebih dari sepasang punya lah. Jom tengok koleksi baju raya plus size 2021 dari Misclaire.
















<< BELI BAJU RAYA PLUS SIZE >>


MasyaAllah, cantik sangat ni. Anda kalau nak beli baju raya plus size yang cantik dan murah, berbaloi sangat kalau beli dekat Misclaire ni. Dah cantik-cantik raya nanti jangan lupa share dengan Ayue tau.

Happy shopping!


Suka artikel ni? Jangan lupa share!

Join the conversation!

© AYUE IDRIS. Design by Eve.