[Updated 2021] Kebaikan Set Lumivie Mary Kay

25 May 2021

Kelebihan Lumivie Set Mary Kay | Assalamualaikum. Post kali ni Ayue nak share terus kebaikan produk Mary Kay yang paling hangat dan laku keras. Set LumiVie ni Ayue sentiasa ada stok sebab ada je customer yang nak membelinya. Maklumlah, rakyat di Malaysia ni suka kulit yang cerah dan flawless kan? Haa, LumiVie ni memang produk yang sangat tepat lah untuk memenuhi kehendak anda tu. Terutama untuk anda yang mempunyai masalah jeragat. Set LumiVie ni adalah penyelesaian yang terbaik untuk anda yang mencari cara hilangkan jeragat di muka.


Sebelum Ayue share testimoni pengguna set LumiVie Mary Kay ni, jom Ayue terangkan satu per satu kelebihan produk yang ada dalam set LumiVie ni ok?


Tapi sebelum tu, untuk anda yang nak tahu apa itu jeragat dan 5 cara & rawatan menghilangkan jeragat, boleh baca artikel yang Ayue tulis sebelum ni ye.
Baca : https://www.ayueidris.com/2021/04/5-cara-rawatan-hilangkan-jeragat-dengan.html


Mary Kay Lumivie Intensive Whitening Set

Mary Kay LumiVie Foaming Cleanser (Tahan 7-8 bulan)

Berfungsi untuk menjadikan wajah bersih, segar, dan bebas dari segala habuk kotoran dan kesan mekap. Gunakan bersama skinvigorate brush untuk cucian yang lebih bersih. Kulit anda akan lebih bersedia menerima segala kebaikan dari rangkaian produk LumiVie.

Kebaikan Set Lumivie Mary Kay


Mary Kay LumiVie Essence (Tahan 4-5 bulan)

Berfungsi untuk membersih kali kedua selepas mencuci supaya kulit lebih segar. Menjadikan kulit lebih cerah dengan segera. Malah selepas penggunaan essence ini, kilauan kulit seumpama menyerlah dari dalam ke luar serta mampu memberi kelembapan optimum. Texture nya cair sedikit dari serum tetapi pekat sedikit dari toner. Rasai keberkesanan di sebalik formulasi LumiVie Essence Water mencerah, menganjalkan kulit serta mengembalikan keremajaan kulit wajah.

Kebaikan Set Lumivie Mary Kay


Mary Kay LumiVie Intensive Serum (Tahan 4-5 bulan)

Berfungsi dengan hebat dalam menjadikan tona kulit lebih sekata dan menyelesaikan masalah kulit kusam. Serum amatlah penting dalam penjagaan wajah seharian, kerana ia menyediakan kulit anda sebelum kulit anda terima sebarang produk lain. Oleh kerana molekul serum yang amat halus mampu bertindak sehingga ke lapisan kulit yang paling dalam, serum harus lah di pakai selepas essence dan sebelum produk lain. Serum ini bertindak sebagai pemudar jeragat , jerawat, parut, tona tidak sekata dan kulit kusam dengan kebaikan Black Pearl.

Kebaikan Set Lumivie Mary Kay


Mary Kay LumiVie Moisturizing Cream (Tahan 4-5 bulan)

Berfungsi untuk memberi lembapan kepada kulit tanpa rasa melekit disamping menjadikan kulit lebih jernih sekata. Cream ini mempunyai benefit yang lain daripada moisturising cream yang lain kerana mempunya extra hydration! Jadi anda tak perlu risau tentang kulit kering dan menggelupas walaupun set LumiVie ini adalah produk pencerahan. Menambahbaikan kecerahan kulit dengan ketara selepas menggunakan sepanjang 4 minggu.

Kebaikan Set Lumivie Mary Kay


Mary Kay LumiVie Black Sheet Mask

Ok, Black sheet mask ini sangat hebat di mana 1 black sheet mask ini bersamaan dengan sebotol serum Lumivie! Fungsi mask ini adalah mencerah serta menyegarkan kulit wajah anda! Sangat sejuk dan rasa sangat segar lepas pakai mask ni. Kulit akan rasa instant tegang! 

Kebaikan Set Lumivie Mary Kay


Lumivie sesuai digunakan oleh mereka yang memiliki jenis kulit normal dan kombinasi, namun ianya tidak digalakkan bagi yang berkulit kering. 

Siapakah Yang Sesuai Gunakan LumiVie?

✅ Mereka yang berusia 20 tahun ke atas.
✅ Mereka yang mempunyai masalah kulit kusam
✅ Mereka yang mempunyai masalah tona tidak sekata
✅ Mereka yang mempunyai masalah jeragat
✅ Mereka yang ingin mencerahkan kulit wajah
✅ Mereka yang sebelum ini adalah pengguna Timewise 3D atau Botanical Effects (ingin upgrade).
✅ Mereka mempunyai tanda tanda penuaan lain seperti garis halus, jeragat dan kulit kendur.
✅ Wanita yang mahukan fungsi pencerahan dan penjernihan wajah dengan cara yang selamat.
✅ Wanita yang mencari skincare terbaik dan selamat untuk kulit.


Kandungan Utama Lumivie Skincare

  • Binchotan Charcoal : Hebat dalam proses melembap dan menghidratkan kulit
  • Black Pearl : Membantu meningkatkan daya tahan kulit serta menguatkan.
  • Opti- Bright Complex : Hebat dalam menentang masalah kulit kusam dan tona sekata
  • Samphire : Berfungsi menyimpan dan memegang kandungan air dalam lapisan kulit
Kebaikan Set Lumivie Mary Kay


Kesemua bahan bahan yang digunakan untuk buat Lumivie ini melalui proses R&D yang makan masa selama 3-4 tahun, sebelum dilancarkan. Jangan risau.


Best kan? Nak tgk testimoni pengguna LumiVie pula tak? 


Untuk anda yang mempunyai masalah kulit akibat sunburn, anda tak perlu lagi cari cara untuk hilangkan sunburn dengan cepat sebab produk Mary Kay LumiVie ni juga sesuai untuk anda yang ingin hilangkan sunburn di muka. 



Nak cuba Mary Kay® LumiVie ni? Kalau anda perlukan consultation Ayue, DM je ok? Ayue akan consult anda sampai anda faham tentang masalah kulit anda dan bantu selesaikan masalah kulit anda. Ayue siap bagi FREE skin analysis untuk anda tau. Anda akan nampak apa sebenarnya masalah kulit yang anda hadapi. Cepat-cepat DM ok? 


Your Sernior Mary Kay Beauty Consultant,
Ayue Idris
Puncak Alam


Suka artikel ni? Jangan lupa share tau.

Join the conversation!

© AYUE IDRIS. Design by Eve.