Soufeel | Customised Memorable Charm Bracelet

25 May 2015

Assalamualaikum. Hai korang! Ingat lagi tak entry Ayue tentang charm bracelet yang cantik dari Soufeel hari tu? Yang terlepas tu boleh baca dekat sini :



Dalam entry tu Ayue dah terang serba sedikit tentang Soufeel ni kan. Dekat hujung tu Ayue ada mention yang Ayue tak sabar nak tunggu bracelet Ayue sampai. Guess what? Bracelet Ayue dah sampai!!! Woohooo!! Excited sangat okey. Tak sabar-sabar nak buka kotak ni.

Tengok lah packaging dia. Simple tapi nampak elegan dan exclusive. Comel sangat. 


Macam yang Ayue beritahu dalam entry sebelum ni, charm bracelet dari Soufeel ni boleh diubahsuai mengikut citarasa anda. Dan, selain dari sterling silver, anda juga boleh pilih pelbagai design dari leather bracelet juga.


Untuk Ayue, Ayue prefer sterling silver. Jadi ni lah dia pilihan Ayue, complete set Fervent Heart Charm Bracelet dan tambahan 2 biji charm. Lately ni Ayue memang suka warna merah. Tak tahu kenapa. Hehe. Cantik kan?


Untuk charm, Ayue pilih family charm sebab Ayue sayang family Ayue. Ayue nak sentiasa ingat mereka walau dekat mana Ayue berada sekali pun. Lagi satu charm Ayue pilih memorable charm. Pun untuk orang tersayang. Tunang Ayue lah. Siapa lagi. Ayue letak gambar kami dalam customized memorable charm berbentuk heart. Seronok bila dapat pilih charm kita sendiri. Lagi-lagi bila boleh pilih charm betol-betol dekat dengan personaliti kita.


Ayue pilih :

Code : SKU FJ1014
Harga Asal : RM129.50
Harga Diskaun : RM59.02

Code : SKU: C021
Harga Asal : RM173.90
Harga Diskaun : RM73.82

Code : SKU: CXL017-18
Harga Asal : RM851.00
Harga Diskaun : RM332.82


Cantik sangat! Ayue suka. Sesuai dipakai ke mana saja dan sesiapa saja. Jangan risau bracelet ni ketat atau longgar sebab bracelet ni ada saiz. Sebelum beli anda boleh tengok dulu guideline untuk ukur saiz pergelangan tangan anda ya. Ayue pilih 18cm. Maklum lah, tangan besar. Hehe.


Berbaloi-baloi beli charm bracelet di Soufeel ni sebab harganya jauh lebih murah dari charm bracelet di Pandora dengan kualiti yang sama. Yang bestnya, kesemua charm dari Soufeel boleh muat ke bracelet Pandora. Bagus kan? 


Kalau ikutkan hati banyak lagi charm nak pilih. Tapi buat masa ni Ayue pilih yang ni dulu. Tak sabar nak pilih charm lain pula nanti. Seronok tau bila dapat pilih charm yang kita suka.

Kalau anda nak beli juga macam Ayue, boleh ke www.soufeel.com.my dan gunakan code di bawah untuk diskaun 5% ya.

CODE : Ayue5







xoxo,

post signature

Join the conversation!

© AYUE IDRIS. Design by Eve.